image کاربرد چاپ فولدر image چاپ بروشور سفارشی

چاپ نگارستان

نکاتی برای طراحی و چاپ ست اداری

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
ست اداری
برای ارتباط ما بین شرکت ها نیاز به سربرگ،پاکت و سایر مواردی که نیاز است احساس می شود.به مجموعه ای از این قبیل ملزومات ست اداری گفته می شود.ست اداری هم می تواند به صورت افست چاپ شود و هم میتواند به صورت دیجیتال باشد. این ست اداری که برند شما را یدک می کشد میتواند رابطه شما با دیگر شرکت ها را شخصی تر جلوه دهد. هنگامی که شما چاپ ست اداری با کیفیت را در دستور کار خود قرار می دهید،یک جلوه خاصی به شرکت و کار خود قایل می شوید. این ملزومات حس بسیار خوبی به طرف مقابل شما می دهد و نقش مهمی در برقرار ارتباط و همچنین ماندگاری این ارتباط ایفا می کند.

طراحی ست اداری

نیاز های ما در ست اداری از سربرگ و پاکت فراتر است و باید به آن ها توجه بیشتری شود.برای مثال کارت ویزیت یکی از آن هاست.کارت ویزیت را میتوان به صورت شکیل تری تولید کرد.مثلا پوشش یو وی موضعی یا لمینت بر روی کارت ویزیت استفاده کرد.

حرفه ای طراحی کنید

نمایش شرکت شما یکی از عوامل موثر است.وقتی بر روی تمام ست اداری شما لوگو و نشان شما قرار می گیرد،این امر شما را حرفه ای تر نشان می دهد. مثالی که میتوان در این حوزه زد این است که شما برای کاری با یک مجموعه توافق کرده اید و طرف مقابل از شما میخواهد که کارت ویزیت خودتان را بدهید.اینجا ست اداری شما تعیین کننده می شود.اگر شما ست اداری خلاقانه ای چاپ کرده باشید در این زمینه جلو خواهید افتاد.

از تفاوت نترسید

وقتی شما جسارت طراحی ست اداری متفاوت را داشته باشید،میتوانید درصد موفقیت کار خود را افزایش دهید.وقتی ست اداری مانند بقیه ست های اداری باشد قطعا دیگر به چشم نخواهد آمد و جذاب نخواهد بود و راهکار شما این است که خلاقیت به خرج دهید.

یک رنگ نباشید

بیشتر شرکت ها برای ست اداری خود از یک رنگ یا نهایتا 2 رنگ استفاده می کنند و احساس شیک بودن می کنند!!!! ولی باید در نظر داشت که رنگ های بیشتر و متنوع تر باعث نوازش چشم بیننده می شود و باعث جلب توجه خواهد شد ولی حواستان باید باشد که رنگ ها باید تناسب داشته باشند.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.