image چاپ جعبه هارد باکس image سوالاتی که قبل طراحی باید در نظر داشته باشید

چاپ نگارستان

طراحی ست اداری و انواع مختلف آن

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
ست اداری
به طراحی دسته ای از ورق ها که در فعالیت های تجاری و سازمانی مورد استفاده قرار میگیرند،طراحی ست اداری گفته می شود. ست اداری شامل سربرگ،ورق یادداشت،پاکت نامه،فولدر،کارت ویزیت و … می شود.هنگامی که میخواهید از یک ست اداری استفاده کنید علاوه بر اینکه از نظر ظاهری باید شکیل و جذاب باشد،باید هویت اصلی کار شما را به بهترین شکل نمایش دهد. منظور از اینکه هویت کار شما را نشان دهد این است که از طراحی استفاده کنید که هدف شما و خدماتی که ارائه می دهد را به خوبی نشان دهد.این کار یک حس خاص را در مشتری ایجاد میکند که با سازمان یا شرکتی سر و کار دارد که نظم خاصی بر آن حاکم است و میتواند به آن اعتماد کامل کند.به همین دلیل است که ست اداری در روابط بین سازمان ها یک رکن اساسی به حساب می آید و نبود آن باعث از بین رفتن موقعیت اجتماعی می شود.

سربرگ

سربرگ یک برگه که معمولا در ابعاد  A4 , A5 تولید می شود و برای ارتباط بین سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.مهمترین بخش در یک سربرگ،لوگو یا نشان آن سازمان است و در بالای آن شماره نامه و تاریخ نیز دیگر المان های موجود بر روی سربرگ است.در پایین سربرگ،آدرس،شماره تلفن و راه های ارتباطی قرار داده می شود.

کارت ویزیت

معمولا اولین وسیله تبلیغات برای ارائه خدمات اشخاص حقیقی و حقوقی است.به صورت معمول در کارت ویزیت از عکس استفاده نمی شود به دلیل اینکه ابعاد بزرگی ندارد و خیلی وجه زییایی به کار نمی دهد.کارت ویزیت ها میتوانند هم فانتزی چاپ شود و هم رسمی بسته به نوع خدمات.

پاکت نامه

معمولا از پاکت نامه برای ارسال نامه های سازمان استفاده می شود و عناصری که بر روی آن قرار دارد باید منظم و مرتبط با دیگر ست اداری باشد.پاکت ها سایز های مختلفی میتواند داشته باشد مانند A4 و A5.پاکت نامه از قدیم به پاکت ملخی معروف بوده است. البته مواردی که نام برده شد از مهمترین عناصر ست اداری به شمار می آید و اجزای دیگری مانند پاکت سی دی،خودکار و … را نیز شامل می شود.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.