چاپ نگارستان

چاپ نگارستان

طراحی_چاپ_تبلیغات

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
نمونه کار
چاپ نگارستان و محصولات آن
چاپ نگارستان در مدت 40 و اندی ساله خود تمام تلاش خود را برای بالاتر بردن کیفیت و رضایت مشتری به کار گرفته است و تا حدود زیادی نیز در این امر موفق بوده است.گواه این موضوع را میتوان در مشتریان با قدمت بالا دید که نشان دهنده این امر است. چاپ نگارستان در ابتدا فقط در حوزه چاپ افست فعالیت می کرد.یکی از قدیمی ترین چاپخانه های تهران،چاپ نگارستان است که میتوانید با کمی تحقیق به این موضوع پی ببرید.چاپ کاتالوگ،چاپ بروشور،چاپ فولدر،چاپ جعبه و … از خدماتی بود که این چاپخانه به مشتریان خود ارائه می داد.در سالیان اخیر این خدمات گسترش زیادی پیدا کرد و قسمت طراحی چاپخانه نیز فعال شد.طراحی کاتالوگ،طراحی بروشور،طراحی جعبه،طراحی فولدر و … که باعث رضایت بیشتر مشتریان شد تا حدی که محصول خودشان را از صفر تا صد به نگارستان می سپردند. در مرحله بعدی پیشرفت کار در این چاپخانه،بخش طراحی سایت شکل گرفت که به صورت تخصصی به این موضوع می پرداخت.این قسمت هم به صورت فعال به کار خود در این زمینه ادامه داد و در چند سال گذشته نیز این چاپخانه وارد حوزه طراحی بازی های رومیزی و چاپ آن شده است و چندین نسخه بازی رومیزی و بردگیم تا بحال تولید شده است. برای درک بهتر موضوع می توانید به نمونه کارهای نگارستان یک نگاه بیاندازید تا کیفیت تولید به وضوح برای شما روشن شود.خیلی از مشتریان ما از قدیمی ترین مشتریان ما هستند و این امر نشان دهنده وفاداری دو طرف به یکدیگر بوده است.شما هم میتوانید برای این که خیالتان از محصولی که میخواهید سفارش دهید راحت باشد و کیفیت آن تضمین شده باشد با شماره های ما تماس برقرار کنید تا همکاران ما در این امر شما را راهنمایی کنند تا بهترین محصول با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار گیرد و در آخر از آن رضایت کافی را داشته باشید.
کاتالوگ
نقش طراحی کاتالوگ حرفه ای در گسترش کسب و کار
حتما اگر شما در حوزه کسب وکار و محصولات تجربه کافی داشته باشید،با کاربرد کاتالوگ و خصوصیات آن آشنایی کافی را دارید.یکی از کلاسیک ترین نوع تبلیغات و بازاریابی چاپ کاتالوگ و چاپ بروشور است که هنوز هم به نوبه خود یکی از مفیدترین و پرکاربردترین روش های بازاریابی است.طراحی کاتالوگ حرفه ای نیازمند شناخت کامل از آن چیزی است که شما نیاز به بازاریابی آن دارید.

1-شناخت مخاطب

وقتی شما مخاطب خودتان را بشناسید اولین قدم برای طراحی کاتالوگ خود را برداشته اید.شما باید این موضوع را درک کنید که مشتری از محصول شما چه میخواهد تا همان را ارائه دهید.

2-محتوای کاتالوگ

کاتالوگ حرفه ای در وحله اول باید متن و محتوای حرفه ای داشته باشد به گونه ای که بتواند محصول شما را روان و ساده در جذاب ترین حالت برای مشتری بیان کند.متنی که شما در کاتالوگ به کار میبرید باید به دور از هر گونه زیاده گویی باشد تا مشتریان از خواندن آن خسته نشوند. به علاوه متن حرفه ای شما باید از عکس های حرفه ای نیز در متن خود استفاده کنید.دلیل این کار این است که مهمترین اصل در معرفی محصولات ،نمایش عکس با کیفیت است.

3-طراحی و چاپ کاتالوگ

حجمی که شما برای کاتالوگ تولید میکنید، تعداد صفحات کاتالوگ شما را مشخص می کند.طراحی کاتالوگ حرفه ای یک استاندارد هایی دارد که شما باید آن ها را رعایت کنید تا یک کاتالوگ استاندارد و سطح بالا داشته باشید. در مرحله چاپ هم نکاتی وجود دارد که اگر شما رعایت نکنید کاتالوگ شما آن بازخورد نهایی را ندارد.به عنوان مثال انتخاب گرماژ و نوع کاغذ از اصلی ترین موضوعات است.

4-فیدبک کاتالوگ و تصحیح آن

هنگامی که شما یک کاتالوگ را روانه بازار کردید باید به بازخورد هایی که از به شما میرسد دقت کنید.یکی از مسائل مهمی که در طراحی کاتالوگ جدید باید به آن دقت شود،تصحیح اشتباهات و مواردی است که در کاتالوگ قبلی وجود داشت تا بتواند مخاطبان جدید را در حد امکان راضی نگه دارد.
کاتالوگ
پادکست ارتباط طراحی و چاپ
امروزه با رشد صنعت چاپ بسیاری از صنایع و مصرف کنندگان این عرصه با چالش به روز رسانی خود مواجه شدند،به گونه ای که برای جلوگیری از عقب ماند صنعت خود از رقبا باید جدیدترین متد های تبلیغاتی را برای خود فراهم کنند.یکی از متر و معیار های تبلیغات محصولات چاپی است که امروز به قدری متنوع هستند که انتخاب از میان آن ها بسیار دشوار است. به همراه چاپ مورد دیگری از اهمیت فراوانی برخوردار است که آن هم طراحی محصولات چاپی است.اگر محصول شما به بهترین نحو چاپ شود ولی از طراحی مناسبی برخوردار نباشد مانند این است که شما هیچ فعالیتی برای تبلیغات خود انجام نداده اید. طراحی و چاپ در کنار هم میتواند باعث رشد سریع خدمات و محصولات شما شوند و به تنهایی آن کارایی لازم را ندارد. شما میتوانید در این پادکست از اطلاعات بیشتری در این باره بهره مند شوید.     تهیه شده bitgraph
کاتالوگ
اهمیت فراوان چاپ کاتالوگ
با تمام پیشرفت تکنولوژی و افزایش دنیای مجازی هنوز هم شرکت هایی هستند که بر این باورند،چاپ کاتالوگ یکی از راه های مناسب سرمایه گزاری است و در صورتی که به صورت مناسب طراحی و چاپ شود میتواند باعث جذب مشتری و ترغیب آن ها شود.مشتریان همواره علاقه زیادی به داشتن اطلاعات کامل از یک محصول دارند تا به صورت دقیق با آن آشنا شوند.کاتالوگ این کار را به صورت دقیق و مناسب انجام می دهد و مناسب این کار است.داشتن کاتالوگی که دارای اطلاعات جامع و عکس ها مناسب از محصول باشد میتواند حس تعامل با کالا را در مشتری ایجاد کند. هدف نهایی هر شرکتی فروش محصول و کالای خود در اندازه های زیاد است.این حس رقابتی در بین شرکت ها باعث می شود که در امر بازاریابی و تبلیغات فعالیت گسترده ای داشته باشند.چاپ کاتالوگ یکی از این راه هاست.امروزه تنوع این موضوع به قدری بالاست و رقابت بین شرکت ها به گونه ای است که هر سازمانی کاتالوگ جامع تر و مشتری پسند تری داشته باشد در این رقابت پیروز است و از دیگر شرکت ها پیشی میگیرد. از سوی دیگر هزینه های تبلیغات به شدت بالا رفته است و به سختی میتوان بازاریابی مدنظر خود را انجام داد.به همین خاطر شاید روی کیفیت تبلیغات اثر منفی داشته باشد.خیلی ها معتقدند که با یک کاتالوگ مناسب شما میتوانید جذب مشتری را تا 30 درصد افزایش دهید. کاتالوگ‌ها در ظاهر شباهت بسیاری با بروشورها دارند. اما اطلاعاتی که از محصول یا خدمات در کاتالوگ مطرح می‌گردد نسبت به بروشورها مختصرتر ولی توأم با جذابیت و تصاویر باکیفیت‌تری است. مشتری بالقوه در ابتدا می‌تواند فهرستی از محصولات یا خدمات شما را به صورت مختصر در کاتالوگ مشاهده کرده و در صورت تمایل برای دستیابی به اطلاعات جامع‌تر به بروشور مختص آن محصول یا خدمات مراجعه نماید. بنابراین به دلیل این‌که در مشاهدات اولیه و کلی محصولات، کاتالوگ‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند در مقایسه با بروشورها می‌بایست از کاغذ با کیفیت بالاتری تهیه گردند.
فولدر
چاپ و طراحی فولدر تبلیغاتی

فولدر تبلیغاتی چیست؟

فولدر تبلیغاتی یک پوشه است که برای ارائه کاتالوگ های یک برگی و اوراق کم حجم مورد استفاده قر ار میگیرد. از این فولدر در شرکت ها،مدارس و … به نحو های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.میتوانید هنگام چاپ این فولدر از روکش های مخصوصی نیز مانند سلفون استفاده نمایید.

فرق پوشه اداری با فولدر

1-داخل فولدر ها یک نوع دستک طراحی شده که از افتادن و ریختن اوراق جلوگیری میکند که این دستک در پوشه اداری وجود ندارد. 2-فولدر تبلیغاتی گلاسه 2رو و داری روکش سلفون می باشد. اما معمولا چاپ پوشه برروی مقوای پشت طوسی و بدون روکش می باشد. 3-فولدر تبلیغاتی را با چاپ 4 رنگ تولید می کنند ولی پوشه اداری با چاپ تک رنگ چاپ فولدر به دلیل اینکه از شیت اختصاصی استفاده می شود،میتواند بسیار سریع انجام شود و در اختیار مشتری قرار گیرد.

طراحی فولدر تبلیغاتی

طراحی فولدر تبلیغاتی نیز مثل تمامی محصولات چاپی از حساسیت و ریز کاری های زیادی برخوردار است تا با کیفیت تهیه شود. در هنگام ایجاد فایل طرای فولدر برای چاپ حتما مد رنگی را CMYK و رزولوشن کار را 300DPI در نظر بگیرید. بعد از باط شدن فایل طراحی حاشه امن را با تعیین فاصله 5 میلیمتر از هر طرف درنظر بگیرید تا نوشته ها و لوگو در این فضا قرار نگیرند. بعد از تعیین حاشیه امن نوبت اورکالر است شما باید از هر طرف 3 میلیمتر زمینه طرح خود را بزرگتر بگیرید تا در هنگام قالب زدن به مشکل نخوریم. نوشته های مشکی را تک رنگ و در صورتی که برروی زمینه هستن آنها را  روی مد لایه Multiply تنظیم نمایید.

نکته مهم در طراحی فولدر

حتما قبل از تولید از فولدر خود نمونه دستی تهیه کنید و از خط قالب فرضی استفاده نکنید. شما میتوانید در صورتی که تجربه چاپ فولدر را ندارید با فرستادن فولدر خود برای شرکت های طراحی و چاپ از صحیح بودن روند کار خود اطمینان حاصل کنید.
بسته بندی
بسته بندی و چاپ جعبه
وقتی میخواهید فروش خودتان را افزایش دهید یکی از کارهایی که باید انجام شود،بسته بندی و چاپ جعبه جذاب است.هنگامی که یک مشتری میخواهد محصولی را خرید کند،قبل از آنکه محصول داخل جعبه را ببیند، به جعبه محصول دقت میکند و طبق تجربه و آمار بالای 50 تا 70 درصد از محصولاتی که جعبه مناسب داشته مورد خرید مشتری قرار گرفته است.یکی از بهترین راه های بسته بندی چاپ جعبه است.به دلیل ایجاد رقابت شدید بین تولید کنندگان،جعبه محصولات از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار شده است.چاپ جعبه مناسب یک شمشیر دو لبه است به طوری که میتواند باعث پیشرفت چشمگیر کار شما شود ولی در حالت دوم در صورت مناسب نبودن جعبه حتی میتواند باعث ورشکستگی صنعت و تولید شما شود.پس در تولید بسته بندی مناسب حتما نهایت توجه را داشته باشید.چاپ با کیفیت بالا، طراحی بر مبنای اصولی جعبه و خط برش و تا ، رنگ آمیزی ، نحوه استفاده آرم و لوگو، روکش مورد استفاده، دایکات و چسباندن، سهولت در باز و بسته شدن آن همه از عوامل تاثیر گذار در یک بسته بندی است.

چاپ جعبه و بسته بندی رستوران ها و فست فود

یکی از ملزمات رستوران ها چاپ بسته بندی و جعبه مناسب برای غذا ها است.این کار هم برای شما تبلیغ خوبی به حساب می آید و هم باید غذا ها در سلامت کامل و بهداشتی به مشتری برسد. هر کسب و کار، تمایل به ایجاد یک تصور جسورانه و خاطره انگیز بر روی مشتریان خود دارد، و بسته بندی های سفارشی چاپ شده، یک راه عالی برای رستوران ها برای رسیدن به آن است. چاپ نگارستان در حوزه های انواع جعبه بیرون بر ، بسته بندی و کاور محصولات رستوران و فست فود (جعبه برگر، جعبه سیب زمینی، سوخاری)، کاغذ دور ساندویچ ، لیوان ، زیر سینی و زیر بشقابی، لیبل و برچسب ، پاکت بیرون بر ، پاکت کارد و چنگال کرافت ، جعبه دستمال و … را بدون واسطه به تولید می رساند ، هدف ما تولید محصولات با برند طراحی شما به صورت ملموس ، جهت برند سازی و توسعه کسب و کارتان است ، هدف از بسته بندی و جعبه های رستوان و فست فود چیست، فعالیت دارد.
کاتالوگ
ویژگی های طراحی کاتالوگ
طراحی کاتالوگ حرفه ای و مناسب در بازار تبلیغاتی امروز به یکی از نگرانی های اساسی تبدیل شده است، به این دلیل که کاتالوگ یکی از اجزای جدایی ناپذیر تبلیغات شده است و میتواند شما را چند گام جلوتر بیاندازد.اکثر شرکت ها یا با استخدام طراحان گرافیک یا سپردن پروژه خود به شرکت های طراحی در این امر پیشروی میکنند.

روش های طراحی کاتالوگ

کاتالوگ ها در ابتدا فقط به صورت چاپی و مکتوب تولدی می شدند،اما با پیشرفت تکنولوژی نوعی دیگر از کاتالوگ ها به وجود آمدند به نام کاتالوگ های دیجیتالی.این کاتالوگ ها بیشتر به عنوان یک نمایشگر است که فعالیت های شما را به صورت یک ویدیو نمایش می دهد. کاتالوگ  

ایده طراحی کاتالوگ

تصاویر باید در بالاترین کیفیت خود قرار داشته باشند،زیرا تاثیر گذاری زیادی در مخاطب ایجاد میکند.همچنین زاویه عکاسی
یکی از مواردی است که باید در اولویت شما باشد.میتوانید برای این کار به آتلیه عکاسی نگارستان اعتماد کامل کنید.
بخش اساسی کاتالوگ، ترکیب‌بندی در قالب ایده‌پردازی خلاقانه می‌باشد. در این مرحله است که با ایجاد ساختاری متفاوت
و جذابیت بصری لازم، در کنار القای رنگ سازمانی مجموعه به صفحات می‌توان به بهتر دیده شدن محصولات و خدمات کمک کرد.
ولی نباید فراموش کرد که ایده‌پردازی‌، خلاقیت و یک طراحی گرافیک جذاب بدون رعایت اصول چاپی معنایی پیدا نمی‌کنند.
دیزاین کاتالوگ حرفه ای نکات بسیار مهم و اساسی را شامل می شود، که بسیاری از طراحان نسبت به آن بی توجه هستند و با عدم موفقیت در چاپ کاتالوگ مواجه می‌شوند به همین خاطر ما در کنار شما هستیم تا تمام این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذاریم. مهمترین بخش دیزاین کاتالوگ حرفه ای محتوای آن می‌باشد، اما چگونه محتوایی باعث جذب مخاطب می‌شود؟ شاید فکر کنید اگر مطالب به صورت جزیی و مختصر باشند کافی است، اما نکته مهم در طراحی آن این است که شما می‌توانید توضیحاتی کامل از محصول یا خدمات خود ارائه کنید اما این محتوا باید علاوه بر جامع بودن مفید باشند و از تکرار مطالب اضافی و غیر مفید خودداری کنید.
بروشور
بهترین نرم افزار های طراحی بروشور
طراحان گرافیک برای طراحی بروشور میتوانند از ابزار های بسیاری بسته به شرایط استفاده کنند.هر کدام از این نرم افزار ها میتوانند ابزار های بسیاری در اختیار طراحان قرار دهند.نوع طراحی بروشور میتواند به طراحان برای انتخاب نرم افزار مناسب کمک کند.در این مقاله به چند نکته درباره انتخاب نرم افزار مناسب می پردازیم.

1-نرم افزار adobe indesign cc

برای طراحی اسناد چند صفحه ای بهتر است از این نرم افزار استفاده شود.این نرم افزار از زیر مجموعه های شرکت adobe creative است که از استاندارد های جهانی طراحی بهره مند است.   طراحی بروشور  

نقطه قوت

  • طراحی بر اساس استاندارد
  • قابلیت تنظیم کارکتر ها
  • قالب های آماده
  • مدیریت فونت

نقطه ضعف

این نرم افزار نسبت به ایلستریتور در برابر طراحی گرافیک های پیچیده ضعف هایی دارد و برای این موارد ایلستریتور مناسب تر است.

2-نرم افزار adobe illustrator cc

ایلوستریتور نیز مانند ایندیزاین دارای نقاط قوت و ضعف متفاوتی است. با این تفاوت که روش کار در ایلوستریتور با ایندیزاین دارای تفاوت‌هایی است. در واقع ایلوستریتور برای انجام طراحی‌های پیچیده و خاص و با هدف برآورده کردن نیاز طراحان حرفه‌ای ساخته شده است.

3-نرم افزار scribes

این نرم افزار،یک نرم افزار متن باز است و برای نشر های رومیزی از آن استفاده می شود.این نرم افزار بیشتر با سیستم عامل های لینوکس، BSD و دیبان سازگار است. این نرم افزار مانند نرم افزار های ادوبی قوی نیست ولی دارای مزیت های خاص خودش است که میتواند به طراحان کمک زیادی کند. طراحی بروشور  

نقطه قوت:

  • رایگان است
  • پشتیبانی از اندازه گیری و طرح بندی
  • قابلیت تنظیم پاراگراف

نقطه ضعف:

  • یادگیری خسته کننده
  • ضعف نسبت به ایندیزاین

4-نرم افزار مایکروسافت پابلیشر

یکی از نرم فزار هایی که متوان از آن به عنوان آخرین نرم افزار ها برای طراحی بروشور یاد کرد،مایکروسافت پابلیشر است. این نرم افزار قالب های آفلاین و آنلاین زیادی را در خود دارد و چون جزو مچموعه مایکروسافت است از برنامه های آفیس نیز پشتیبانی می کند.

نقطه قوت:

  • هماهنگی با آفیس
  • تنوع قالب

نقطه ضعف:

  • مخصوص طراحی های ساده
  • قابلیت های محدود
 
tarahi
چاپ جعبه مقوایی
برای جعبه مقوایی از چه نوع چاپی استفاده می شود؟ انواع چاپ کدام است؟ چاپ جعبه و بسته بندی چه مزایا و معایبی دارد؟ این ها سوالاتی است که ممکن است برای هر کسی که میخواهد جعبه ای تولید کند پیش بیاید.ما سعی میکنیم که در این مقاله به این سوالات پاسخ دهیم.

چاپ جعبه مقوایی

جعبه های مقوایی یک یا چند لایه مقوا ساخته شده اند.چندین دلیل برای استفاده از جعبه های مقوایی وجود دارد که میتوان به :مقرون به صرفه بودن،استقامت،دوام و سازگاری بیشتر آن با محیط زیست اشاره کرد. جعبه مقوایی در نگاه اول شاید بی اهمیت باشد و در آخر استفاده سر از سطل زباله درآورد.اما باید به این نکته توجه کنید که یکی از مهمترین کار های جعبه مقوایی محافظت از محصول شماست تا سالم به دست شما برسد.

انواع چاپ جعبه مقوایی

  • چاپ سیلک
  • چاپ فلکسو یا فلکسوگرافی
  • افست یا لیتوگرافی
  • چاپ گراور یا روتوگور

چاپ سیلک

یکی از ساده ترین انواع چاپ جعبه،چاپ سیلک است که معمولا به صورت تک رنگ یا دو رنگ چاپ می شود.این چاپ از نظر هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه است و نحوه چاپ آن به این صورت است که ابتدا رنگ توسط یک شابلون یا کلیشه توری به سطح غلطک منتقل می شود و غلطک با عبور از روی مقوا چاپ را روی سطح آن انجام می دهد.

چاپ فلکسو

ین نوع چاپ بیشتر برای جعبه‌های ای‌فلوت مورد استفاده قرار می‌گیرد که برای کاهش هزینه‌ها بهتر است تک رنگ باشد. در چاپ فلکسو به دلیل استفاده از پلیت‌های ژلاتینی مشکل از بین رفتن جدار مقوا به دلیل قرار گرفتن بین غلطک وجود ندارد.

چاپ افست

اگر به دنبال اجرای چاپ با گرافیک بالا و با حجم بالا هستید، چاپ افست بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. چاپ لیتوگرافی اصطلاح دیگری است که چاپ افست با آن شناخته می‌شود. اگر کیفیت چاپ افست را با هر سرویس چاپ دیگری مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که می‌توانید برای چاپ جعبه با بیش از 4 رنگ از این نوع چاپ استفاده کنید.

چاپ گراور

از روتوگراور به طور معمول برای چاپ روی برچسب ها، بسته بندی ها، جعبه‌های مقوایی و مجلات و روزنامه ها استفاده می شود. فرایند Rotogravure از یک استوانه حکاکی شده تشکیل شده است که برای انتقال جوهر به لایه زیرین استفاده می شود.
بروشور
طراحی بروشور خلاقانه

طراحی بروشور

طراحی بروشور یکی از متداول ترین روش های تبلیغات است ولی در سال بسیاری از این بروشور ها را میتوان در خیابان ها و سطل های زباله پیدا کرد.بروشور،یک محصول را به صورت تفضیلی و کامل به خریداران معرفی میکند. طراحی بروشور شامل نوع کالا ، نحوه استفاده ، فواید محصول ، عملکرد وکلیه ویژگی های محصول است و اطلاعات کاملی را در مورد محصول مورد نظر در اختیار مخاطب قرار می دهد. فرق عمده بروشور و کاتالوگ را میتوان در این دانست که در کاتالوگ شما سازمان را معرفی میکنید ولی در بروشور شما محصولات را به مشتریان نشان می دهید.هدف اصلی چاپ و طراحی بروشور فروش بیشتر است.حال اندازه بروشور بسته به سلیقه میتواند متفاوت باشد. کاغذی که برای تولید بروشور استفاده میکنند،از کاغذ های گرم پایین است و به همین خاطر قیمت بروشور مقرون به صرفه می باشد.بروشور میتواند هم به صورت افست و هم به صورت دیجیتال چاپ شود.این امر بسته به تعداد درخواستی مشتری دارد.هزینه چاپ  و طراحی بروشور رنگی با کاغذ گلاسه به سایز چاپ و ابعاد، تعداد لت بروشور، تیراژ ،گرم کاغذ ، روکش سلفون یا یووی وسایر ویژگی ها محاسبه می گردد.

طراحی بروشور خلاقانه

1- بروشور دو لت یا سه لت و یا لتی : فاقد منگنه است و صرفا روی خطوط افقی و عمودی حدود صفحات معلوم می شود. 2- کاتالوگ چند لت یا سیمی و یا منگنه ای: بروشوری که به صورت دفترچه است  اغلب کمتر از20 صفحه است و صفحات اصلی ان جنس کاغذ و جلد ان مقوایی، شومیزی یا گلاسه  است. انواع دیگر بروشور : طراح می تواند با نوع اوری به بروشورها فرم جدیدی بدهد که این کار هزینه تهیه بروشور را افزایش می دهد. فرم های خاص بهتر است بسته به محتوای بروشور انتخاب شوند . یکی از مهترین کار ها در طراحی بروشور استفاده درست از لوگو و نام سازمان یا شرکت است.اگر که بروشور را سه لتی یا بیشتر طراحی کنیم یک روی آن به عنوان جلد طراحی می شود.