image پادکست ارتباط طراحی و چاپ image چاپ نگارستان و محصولات آن

چاپ نگارستان

نقش طراحی کاتالوگ حرفه ای در گسترش کسب و کار

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
کاتالوگ
حتما اگر شما در حوزه کسب وکار و محصولات تجربه کافی داشته باشید،با کاربرد کاتالوگ و خصوصیات آن آشنایی کافی را دارید.یکی از کلاسیک ترین نوع تبلیغات و بازاریابی چاپ کاتالوگ و چاپ بروشور است که هنوز هم به نوبه خود یکی از مفیدترین و پرکاربردترین روش های بازاریابی است.طراحی کاتالوگ حرفه ای نیازمند شناخت کامل از آن چیزی است که شما نیاز به بازاریابی آن دارید.

1-شناخت مخاطب

وقتی شما مخاطب خودتان را بشناسید اولین قدم برای طراحی کاتالوگ خود را برداشته اید.شما باید این موضوع را درک کنید که مشتری از محصول شما چه میخواهد تا همان را ارائه دهید.

2-محتوای کاتالوگ

کاتالوگ حرفه ای در وحله اول باید متن و محتوای حرفه ای داشته باشد به گونه ای که بتواند محصول شما را روان و ساده در جذاب ترین حالت برای مشتری بیان کند.متنی که شما در کاتالوگ به کار میبرید باید به دور از هر گونه زیاده گویی باشد تا مشتریان از خواندن آن خسته نشوند. به علاوه متن حرفه ای شما باید از عکس های حرفه ای نیز در متن خود استفاده کنید.دلیل این کار این است که مهمترین اصل در معرفی محصولات ،نمایش عکس با کیفیت است.

3-طراحی و چاپ کاتالوگ

حجمی که شما برای کاتالوگ تولید میکنید، تعداد صفحات کاتالوگ شما را مشخص می کند.طراحی کاتالوگ حرفه ای یک استاندارد هایی دارد که شما باید آن ها را رعایت کنید تا یک کاتالوگ استاندارد و سطح بالا داشته باشید. در مرحله چاپ هم نکاتی وجود دارد که اگر شما رعایت نکنید کاتالوگ شما آن بازخورد نهایی را ندارد.به عنوان مثال انتخاب گرماژ و نوع کاغذ از اصلی ترین موضوعات است.

4-فیدبک کاتالوگ و تصحیح آن

هنگامی که شما یک کاتالوگ را روانه بازار کردید باید به بازخورد هایی که از به شما میرسد دقت کنید.یکی از مسائل مهمی که در طراحی کاتالوگ جدید باید به آن دقت شود،تصحیح اشتباهات و مواردی است که در کاتالوگ قبلی وجود داشت تا بتواند مخاطبان جدید را در حد امکان راضی نگه دارد.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.