image چاپ کاتالوگ سفارشی image نکاتی درباره چاپ فاکتور رسمی

چاپ نگارستان

کاربرد ها و اصول طراحی ساک دستی

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
ساک دستی
چاپ و طراحی ساک دستی در چند سال گذشته رشد بسیاری را داشته است.استفاده از ساک خرید برای تبلیغات یک ایده بسیار مناسب برای کسب و کار ها است.این نوع تبلیغ میتواند برند شما در هر مکان یا زمان به تمامی مردم معرفی کند و به نوعی یک بیلبرد متحرک است.

کاربرد های طراحی ساک دستی

  • این محصول در درست هر فرد به عنوان یک شبکه تبلیغاتی متحرک عمل میکند.
  • این محصول در انواع جنس مختلف تولید می شود،مانند:نایلونی،پارچه ای و کاغذی.ساک‌های دستی کاغذی با انواع کاغذ گلاسه، مقوای پشت طوسی و یا کرافت ساخته می‌شود که دو نوع گلاسه و مقوای پشت طوسی به منظور استحکام بیشتر باید با سلفون روکش شوند.
  • اوایل تصور بر این بود که چون ساک دستی کاغذی،با کاغذ تولید می شود استحکام بالایی ندارد اما با گذشت زمان معلوم شد که نه تنها استحکام بالایی دارد بلکه به دلیل استفاده از روکش هایی مانند سلفون میتواند تا وزن های 7 الی 8 کیلو را تحمل کند.

اصول طراحی ساک دستی

انتخاب رنگ

رنگ میتواند یکی از عناصر مهم در جلب نظر مشتری باشد.رنگها و طرح جذاب بسیار موثر می باشد این امر از موارد زیادی برای مثال رنگ قفسه بندی به خصوص محصول، رنگ خود محصول، رنگ اصلی شرکت و غیره پیروی می کند.

خوانایی متن و کیفیت چاپ

انتخاب درست و فوت چاپ با کیفیت محصول دیگر موردی است که تاثیر بسزایی در جذب مشتری دارد. طراحی فونت از موارد زیادی مانند گرافیک کلی و طراحی ساک، لوگو، رنگ اصلی شرکت و غیره، تاثیر می پذیرد.

حاشیه گذاری

شما باید برای کار خود حاشیه ای اندازه 5 میلی متر قرار دهید.قرارگیری عناصر، متون، تصاویر و لوگوها در فایل شما باید به گونه‌ای باشد که وقتی محصول نهایی در چاپخانه بُرش زده می شود، تصویر و متن مورد نظرتان دست نخورده باقی بماند.

استاندارد های طراحی ساک دستی

چاپ ساک دستی با سایز A4 و A5 چاپ ساک دستی مربعی شکل در سایزهای ۲۰ *۲۰ ، ۳۰ *۳۰ ، ۴۰ *۴۰ چاپ ساک دستی مستطیلی به صورت افقی یا عمودی
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.