image نکاتی برای بسته بندی و چاپ دارویی image مهمترین ویژگی بسته بندی مناسب

چاپ نگارستان

چاپ و طراحی ساک دستی تبلیغاتی

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
ساک دستی
چاپ و طراحی ساک دستی تبلیغاتی در چند سال اخیر رونق بسیار فراوانی گرفته است و مشتریان زیادی را برای خود پیدا کرده است. ایده چاپ ساک دستی فرصتی برای جلب مشتریان است که بسیار ایده خلاقانه ایست و تا به امروز نتایج مثبتی را به همراه داشته است. این تبلیغ هوشمندانه میتواند توجه مردم و مشتریان را در کوچه و خیابان به تبلیغ شما جلب کند و در ذهن آن ها جای دهد.لذا به تمامی افراد توصیه می شود که از این فرصت طلایی نهایت استفاده را ببرند و از ساک دستی استفاده بهینه کند. یک طراحی ساک دستی حرفه ای و مناسب میتواند تجربه خرید و حس خوب مشتریان را دو چندان کند و تاثیر بسزایی در تبدیل مشتریان جدید به مشتریان ثابت کند.احتمال اینکه شما بتوانید به مشتری قدیمی خود جنس بفروشید 50 الی 70 درصد است ولی فروختن جنس به مشتریان جدید 10 الی 25 درصد است. پس یکی از راه های جذب مشتری و نگه داری آن چاپ و طراحی ساک دستی تبلیغاتی است.

انتخاب رنگ

طراحی و رنگ دو مورد از مهمترین نکاتی است که برای چاپ ساک دستی مورد اهمیت است.رنگ انتخابی شما میتواند از روی رنگ سازمانی شرکت برداشته شود.گرافیکی که شما در طراحی ساک دستی استفاده میکنید در جلب نظر نهایی مشتریان بسیار حائز اهمیت است.

خوانایی و وضوح متن

انتخاب فونت و رنگ مناسب تاثیر بسزایی در جلب مشتری دارد.پس از فونت طرح مناسب بسیار اهمیت فراوانی دارد.شما میتوانید برای جذابیت بیشتر از فونت های پیش فرض استفاده نکنید و خود یک فونت تولید کنید.

متریال ساک دستی

شما میتوانید بر اساس کاربرد ساک دستی خود از متریال های متنوعی استفاده کنید.به عنوان مثال متریال های پشت طوسی یا کاغذ کرافت از این نوع هستند.

قالب کلی

همیشه باید اندازه ساک دستی خود را با نیاز خود و کاربردی که دارد مشخص کنید.امکان اینکه شما جسم وزن داری را در آن بگذارید یا خیر بسیار تاثیر گذار است.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.