image چاپ و طراحی جعبه image کاربرد چاپ فولدر

چاپ نگارستان

دلایل چاپ ساک دستی

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
ساک دستی

جذب مخاطب به وسیله چاپ ساک دستی

چاپ ساک دستی یک روش خوب برای تبلیغات شما به حساب می آید.شما به وسیله ساک دستی بروشور ها،کاتالوگ ها و یا نمونه محصول خودتان را برای مشتریان ارسال می کنید.مشتریان شما نیز از ساک دستی شما می توانند برای مصارف دیگری استفاده کنند،در حالی که نام برند شما بر روی ساک دستی نقش بسته است. شما با استفاده از ساک دستی های کاغذی می توانید پیام خود را به سرعت به مشتریان خود برسانید.چاپ ساک دستی در جنس های مختلفی مانند مقوایی،پارچه ای،برزنتی و … چاپ می شود.

ضرورت در نمایشگاه ها

وقتی شما در نمایشگاهی قرار است شرکت کنید،یکی از ارکان اصلی تبلیغات چاپ ساک دستی است.در نمایشگاه ها غرفه ها و شرکت های زیادی حاضر می شوند و همه برای تبلیغات خود برنامه ریزی گسترده ای دارند. هنگامی که شما بروشور و کاتالوگ خود را در نمایشگاه به همراه یک ساک دستی شکیل تحویل مشتریان دهید،مطمثن باشید تاثیر گذاری بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت تا وقتی که بدون ساک دستی به مشتری تحویل داده می شود. لوگو و نماد شرکت خود را به صورت کامل بر روی ساک دستی قرار دهید تا کامل معلوم باشد و بتوان به راحتی آن را مشاهده کرد.

نکات طراحی ساک دستی

1-اگر میخواهید از عکس استفاده کنید،سعی کنید کیفیت عکس ها بالا باشد. 2-قبل از چاپ در نرم افزار های گرافیکی خط تا و قالب را مشخص کنید. 3-لازم است در طراحی ساک دستی به اندازه 3 سانت جهت تا کردن در نظر گرفت.

چاپ ساک دستی در ابعاد بزرگ

اینکه ساک دستی تاثیر بسزایی در تبلیغات شما دارد شکی نیست ولی این مورد را باید در نظر داشته باشید که فقط شما نیستید که اینکار را انجام داده اید.وقتی شما تعداد محصولتان بیشتر از یک حدی باشد باید اندازه ساک دستی خودتان را متناسب با آن تعداد در نظر بگیرید.هر چقدر این ساک دستی بزرگ تر باشد،از نظر دید بصری پر رنگ تر خواهد شد.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.