image تبدیل فونت به منحنی image استفاده از پاکت نامه

چاپ نگارستان

تاثیر ست اداری در تجارت

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
ست اداری
ست اداری یکی از مورد هایی است که به ارتباط سازمان با دیگر شرکت ها یا سازمان ها کمک شایانی می کند،به این دلیل که مکاتبات اداری به وسیله آن ها انجام می شود.به همین دلیل است که فرم آن و رنگ بندی و مدل ست اداری در این ارتباط نقش بسزایی دارد.این ست اداری شاما سربرگ،پاکت نامه،فولدر،کارت ویزیت،یادداشت های کوچک و … است.هر کدام از این اجزای ست اداری که عنوان شد به عنوان یک ابزار برای تبلیغات شرکت و سازمان شما عمل می کند و به شناخت هر چه بیشتر شما می پردازد. چند نکته وجود دارد که رعایت آن ها در ست اداری لازم است:

1-سربرگ و اهمیت سربرگ در ست اداری

یکی از پر کاربردترین اقلامی است که در ست اداری استفاده می شود و تاثیر بسیاز زیادی در مخاطب خواهد گذاشت. شما وقتی میخواهید یک نامه یا یک پروپوزال به شرکتی تحویل دهید باید در یک چارچوبی باشد،به دلیل اینکه وقتی نامه خود را در یک برگه ساده و سفید تحویل دهید در نگاه اول آن وجه لازم و اعتبار کافی را ندارد.سربرگ به نامه شما آن اعتبار لازم را می دهد و به آن کمک می کند.

2-اهمیت کارت ویزیت

کارت ویزیت کاغذ های کوچکی هستند که در واقع معرف شما هستند.این کاغذ ها را اگر به درستی و به موقع استفاده شوند میتوانند کمک بسیاری زیادی به برقراری ارتباط مجدد مشتری با شما شود.بر روی کارت ویزیت،لوگو،نام شرکت،آدرس،تلفن و … ثبت و به مشتری داده می شود.

3-پوشش رسمی برای سازمان:پاکت نامه

پاکت نامه نوع و سایز های مختلفی دارد. مسئله مهمی که هست ظاهر این پاکت است.اگر شما از طرف یک سازمان پاکتی بدون هیچ نقشی و کاملا سفید به سازمان مقصد بفرستید وجه آن برای شرکت شما اصلا درست نیست.شما با طراحی اختصاصی آن برای شرکت خود می توانید توجه شرکت های مختلف را به سازمان خود جلب کنید.

4-لوگو به عنوان معرف شما

هر شرکتی برای نمایش ماهیت خود به یک لوگو یا نماد نیاز دارد.این لوگو برای هر سازمان منحصر به فرد است.این نماد یا لوگو را در صورتی که بر روی تمامی ست اداری سازمان ثبت شود اعتبار خاصی به سازمان و شرکت داده می شود.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.