image انواع پوشش برای چاپ image چاپ جعبه و هدف آن

چاپ نگارستان

اقلام موجود در ست اداری

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
ست اداری
چاپ ست اداری در سازمان ها و شرکت از جمله کارهایی است که اهمیت زیادی دارد.تمامی اقلام موجود در ست اداری از نظر رنگ و مدل کاملا هماهنگ هستند.ست اداری فقط برای شرکت های بزرگ نیست،بلکه شرکت های کوچک برای حرفه ای تر شدن نیز باید ست اداری مخصوص به خود را داشته باشند.

1-سربرگ

مهمترین یا یکی از مهمترین اقلام موجود در ست اداری سربرگ است.از سربرگ ها در مکاتبات بین سازمانی استفاده می شود.سربرگ از لحاظ حقوقی دارای ارزش هستند و روی آن لوگو و اطلاعات سازمان درج شده است.قطع سربرگ معمولا A4,A5 هست. ست اداری

2-پاکت

پاکت نیز یکی از اقلام ست اداری است که در سایز های A4,A5 و یا ملخی چاپ می شود.حال بر اساس نیاز مشتری این اندازه تعیین می شود.از پاکت جهت ارسال نامه،فاکتور و … استفاده می شود.

3-دفتر یادداشت

بیشترین استفاده شخصی در ست اداری را از دفتر یادداشت خواهید داشت.شماره تلفن ها،رویداد های روزانه و … تماما در دفتر یادداشت تبلیغاتی قرار میگیرد.

طراحی ست اداری

شما میتوانید برای سفارش ست اداری خود از طراحی ست اداری اختصاصی استفاده کنید و طرح مدنظر خود را بر روی ست اداری خود قرار دهید.هم می توانید از طرح های آماده ای که وجود دارد استفاده کنید که تنوع زیادی برای این کار وجود دارد.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.