image نکاتی برای طراحی و چاپ ست اداری image چاپ لیبل سفارشی

چاپ نگارستان

چاپ بروشور سفارشی

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
بروشور
حتما تا به امروز دیده اید که هر محصولی را خریداری می کنید عمدتا یک دفترچه بسیار کوچک درون آن قرار دارد که توضیحاتی را راجعبه آن محصول به شما می دهد.این دفترچه همان بروشور است. یکی از رایجترین و بهترین راه ها توضیح محصول خود چاپ بروشور تبلیغاتی است که از نظر اثرگزاری و هم از نظر مقرون به صرفه بودن یکی از بهترین راه هاست. بروشور ها انواع مختلفی دارند که بروشور تبلیغاتی یکی از آن هاست.برای طراحی و چاپ بروشور تبلیغاتی حتما به مجموعه با تجربه اعتماد کنید،زیرا این کار بسیار کار حساس و حرفه ای است. این مطلب که بروشور ها انتقال دهنده مطالب هستند کاملا درست است ولی حتما باید از نظر زیبایی و جذاب بودن در ابتدا مشتری را به خواندن ترغیب کند و پس از آن محصول شما را به بهترین نحو معرفی کند.

پوشش سلفون

بروشور ها را که شما دریافت می کنید اغلب با کاغذ از نظر جنس تفاوت دارد.شاید اینگونه به نظر برسد ولی اشتباه است. تمامی بروشور ها روی کاغذ چاپ می شوند ولی از روکش ها و پوشش های مختلف بر روی آن ها استفاده می شود. این کار دلایل مختلفی را دارد که به عنوان مثال وقتی از سلفون بر روی بروشور استفاده می شود از پارگی،خیس شدن و سوختن جلوگیری می کند.

چاپ بروشور قالبی

معمولا کسانی که میخواهند چاپ بروشور را انجام دهند همیشه به دنبال کار های خاص هستند.بیشتر بروشور ها در اندازه یکسان تولید می شود و همه ی بروشور ها به یک شکل شده اند.پس شما برای دیده شدن نیاز به خلاقیت بیشتری دارید تا بیننده و مشتری خود را قانع کنید تا از محصول شما دیدن کنند.حال این خلاقیت می تواند شامل فرم کلی بروشور باشد، تغییر اندازه آن باشد و یا حتی استفاده از رنگ های خاصی که کتر در چاپ بروشور از آن استفاده می شود.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.