image تبلیغات راه نجات در شرایط رکود image اثر بخشی استراتژی های بازاریابی در صنعت چاپ

چاپ نگارستان

چهار دلیل کاهش وفاداری مشتری

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
مشتری

-کارکنان شرکت شما یک تیم منسجم نیستند

هر یک از اعضای شرکت شما می توانند نظر و پیشنهادی مفیدی به شما بدهند ولی ممکن است که همه با آن موافق نباشند. بعد از گذشت زمانی طولانی که همه سفارشات و دستورات از یک منبع یعنی کمیته پژوهشی و اجرایی ارائه می شود مشکلی نیست ولی گاهی اوقات پیش میاید که بسیاری از افراد نمی دانند که ایده جدید از کجا و یا چطور مطرح شده است؟ این مسئله ممکن است مشتری شما را کمی نا امید کند و کمی از اعتبار کار شما بکاهد.اما اگر شما مشتریانتان را در توسعه کسب و کارشان راهنمایی کرده و از آن ها بخواهید که موفقیت هایشان را ارزیابی کرده و به آن اهمیت دهند،آنها هم با شما همکاری خوب و تنگاتنگی داشته و متوجه تمرکز شرکتتان برخود شده و با شما همکاری بهتری خواهند داشت.

-تمامی افراد شرکت بایستی نام کوچک و یا مستعار مشتریان را بدانند

برای بسیاری از سازمان ها آسان نیست که شماره های تماس مشتریانشان را به شما بدهند،هرچند که با وجود فناوری های جدید هرکس ممکن است در شرکت مقدار قابل توجهی اطلاعات در مورد مشتریان از جمله نام مستعار و یا نام کوچکشان به دست آورد. البته داشتن این اطلاعات امری انتخابی محسوب نمی شود اما یک نیاز مبرم و جدید است که شما و تمامی اعضای تیم شما باید به آن اشراف داشته باشید.

-اندازه گیری معیار های مهم

بسیاری از سازمان ها معیار هایی را که برای مشتریان مهم اند خوب میشناسند اما بعضی از آن ها از ارزش واقعی که این معیار ها برای مشتری دارند اطلاع کافی ندارند  و آن ها را به خوبی نمیشناسند.مثلا در این رابطه برای بازاریابی((بازگشت به سرمایه گذاری)) مطالب زیادی نوشته شده است اما هنوز تعداد شرکت هایی که فعالیت های ارتباطی مشتریان خود را دنبال می کنندبسیار کم است. برای مثال آیا شما عمق تعامل مشتریان را با شرکت خود احساس می کنید و این تعامل متقابل ارزش پیگیری دارد؟در واقع شرکت شما بایستی هزینه ی بازاریابی را برای هر مشتری و نیز ارزشی را که برای مشتری دارد به خوبی درک کند،این کار به شما این امکان را می دهد که بر اساس داده های واقعی و نتایج آن این تنظیمات را حتی در سفر های مختلف هم انجام دهید.

-ارتباط شما با استراتژی سازمانیتان هماهنگ نیست

هرچیزی را که شما به یک مشتری بالقوه در یک آسانسور میگویید بایستی همانی باشد که به یک مشتری ثابت در پشت میز کارتان میگویید و این مطلب بایستی همانی باشد که شما در وب سایت خود ارائه کرده ایدیعنی هیچکدام نبایستی باهم اختلافی داشته باشند. اگر این پیام های یکسان باهم اختلافی داشته باشند موجب کاهش اعتبار شما در بازار خواهند شد.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرات بسته شده اند