image نمایشگاه های ماه خرداد سال 1398 image مزایا و مضرات چاپ اختصاصی

چاپ نگارستان

تفاوت تراکت و بروشور

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
تراکت و بروشور
در این دوره با پیشرفت صنعت و رقابت بین شرکت ها در تبلیغات،روش های زیادی برای نمایش شرکت و صنعت خود به مشتریان وجود دارد که شاید بتوان گفت مهمترین آن ها تراکت و بروشور است. تراکت برای منتقل کردن تبلیغ شما به مشتریان خود مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا سایز آن کوچکتر از بروشور است و در مکان های عمومی بیشتر توزیع می شود. بروشور نیز مانند تراکت است ولی در ابعاد و سایز بزرگتر و معمولا به عنوان راهنما،اطلاعات لازم را به مخاطبین منتقل می کند تا مشتریان بتوانند بهتر تصمیم گیری کنند. چند مورد از تفاوت های بروشور و تراکت در سایز و اندازه،مقدار محتوا،چگونگی توزیع آن و … است که باید قبل از سفارش همه این موارد مورد بررسی قرار گیرند.

نحوه کاربرد

ترکت معمولا یک برگ است و پیام کوتاه تبلیغاتی دارد در حالی که بروشور میتواند تا چند لت داشته باشد و موضوع به صورت کامل توضیح داده شود.

اندازه و سایز

خیلی از نظر سایز و اندازه تراکت و بروشور با هم تفوتی ندارند.تراکت به صورت معمول در سایز A5 و بروشور در سایز A4 برای توضیح محصولات استفاده می شوند.

حجم و نوع محتوا

در تراکت به دلیل اینکه معمولا از بروشور کوچکتر است محتوا کمتری هم در آن جای داده می شود.هرچقدر هم این محتوا روشن تر باشد میتواند مشتری بیشتر جذب کند ولی در بروشور به دلیل اینکه میتوان محتوای بیشتری در آن جای داد از آن به عنوان راهنمای محصول استفاده می کنند.

نحوه توزیع

هرچقدر که محتوا جذاب تر باشد مردم با خواندن آن بیشتر جذب می شوند و در نهایت به مشتری تبدیل می شوند.گاهی محصول شما برای عموم است و گاهی طیف سنی خاصی را دنبال می کند. معمولا برای بروشور چون توضیح دهنده یک محصول است در خود جعبه محصول قرار می گیرد تا مشتری با خواندن آن بتواند بهتر از محصول استفاده کند.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.