image طراحی بروشور تبلیغاتی و حرفه ای image مشخصات چاپ جعبه حرفه ای

چاپ نگارستان

تاثیر عوامل در قیمت چاپ

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
چاپ نگارستان
سال های زیادی است که چاپ به عنوان یکی از مهمترین ملزومات در صنایع مورد استفاده قرار میگیرد.چاپ کاربرد بسیار زیادی را داراست و سرعت زیادی را به کارها بخشیده است.از ابتدا تاکنون چاپ به صورت های مختلفی انجام پذیرفته است. پیشرفته چاپ باعث رونق تولید روزنامه ها،چاپ روی تی شرت و پوشاک،چاپ بروشور،چاپ کاتالوگ،چاپ ست اداری و … شده است. در هر روش چاپ برای اینکار طرح متن یا تصویر در دو سطح به هم فشار داده می شوند.روش های مختلف چاپ را میتوان به : لترپرس،گراور،افست،دیجیتال و … تقسیم کرد که هر کدام از این روش ها برای موارد خاصی استفاده می شود ولی در مجموع مشهورترین و پرکاربردترین نوع چاپ،چاپ افست و دیجیتال است.هر یک از این دو روش مزیت ها و معایب خاص خود را دارند. شما بستگی به کاری که میخواهید انجام دهید و بسته به خصوصیت های هر چاپ،نوع مناسب را انتخاب میکنید و اقدام به چاپ میکنید.

چاپ افست و دیجیتال

اگر شما در تیراژ بالا برای تبلیغات خود استفاده می کنید،بهتر است که از چاپ افست استفاده کنید.در کل چاپ افست امکان چاپ بر روی انواع کاغذ ها را فراهم آورده است و شما باید نسبت به بودجه ای که در اختیار دارید کاغذ یا مقوا خود را انتخاب و تبلیغات خود را انجام دهید.

عوامل تاثیرگزار در قیمت چاپ

یک سری توضیحات در بالا داده شد و مشخص شد که نوع ملزومات و مواد اولیه برای چاپ تاثیر مستقیمی بر روی قیمت چاپ شما دارد.به عنوان مثال چاپ بروشور در حالت های مختلف چاپ یعنی افست یا دیجیتال قیمت کاملا متفاوتی دارد و انتخاب نوع چاپ بسیار به تیراژ کار بستگی دارد،پس از آن به نوع کاغذ،اندازه کاتالوگ و … بستگی دارد.

تاثیر طراحی در هزینه چاپ

طراحی نیز یکی از عوامل موثر در هزینه های چاپ است.هرچقدر که طراحی شما تک و خاص باشد،طبیعی است که هزینه بیشتری برای شما داشته باشد.در بعضی مواقع طراحی را به چاپخانه های می سپارند که در این حالت هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت ولی هنگامی که کار خود را به طراح حرفه ای بسپارید هزینه بر خواهد بود.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.