image نکاتی که باید در طراحی تقویم رعایت شود image تعریف شیت عمومی و اختصاصی

چاپ نگارستان

تبلیغات کلیکی و روش انجام آن

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
تبلیغات-کلیکی

– تبلیغات کلیکی چگونه عمل میکنند؟

  اگر بخواهیم خیلی ساده به بررسی تبلیغات کلیکی بپردازیم، می تونیم بگیم که تبلیغات کلیکی زیر مجموعه ای از تبلیغات اینترنتی بوده که تبلیغ دهنده فقط به ازای کلیکی که بر روی بنر تبلیغاتی اون انجام شده هزینه پرداخت کرده و نمایش دهنده هم فقط به ازای کلیکی که کاربران آن بر روی بنر نمایش داده شده در وب سایت او انجام داده اند هزینه دریافت می کند. پس در تبلیغات کلیکی، هزینه ها فقط بابت کار انجام شده از تبلیغ دهنده ها کم شده و بین نمایش دهنده ها و آژانس تبلیغاتی تقسیم می شود. به این شکل هر سه شاخه این تبلیغات سود می برند.  

– تبلیغات کلیکی چگونه مدیریت می شوند ؟

  در تبلیغات کلیکی، مدیریت بنرهای تبلیغاتی، نمایش دهنده ها و تبلیغ دهنده ها به عهده آژانس تبلیغاتی بوده و این آژانس موظف است که شرایطی را به وجود آورد که برای هر سه عضو این مجموعه سودمند باشد. در هر آژانس تبلیغاتی سیستم آنالیز نمایش ها و کلیک های بنرهای کلیکی وجود داشته و اطلاعات تفکیک شده بسیار کاملی درباره کلیک ها، نمایش ها، آی پی ها و صدها ویژگی دیگر را در اختیار نمایش دهنده ها و تبلیغ دهنده ها قرار می دهد. با بررسی این اطلاعات مفصل و کامل، می توانید به دید درستی درباره نحوه عملکرد خودتون در این تبلیغات کلیکی برسید.  

– تبلیغات کلیکی فایده ای دارند ؟

  در تبلیغات کلیکی بیشترین سود را تبلیغ دهنده ها کسب می کنند. شما به عنوان یک تبلیغ دهنده با هزینه ای بسیار پایین کمپین های تبلیغاتی خود را شروع کرده و سپس کمپین تبلیغاتی خود را آنالیز کرده و ایرادهای احتمالی آن را برطرف کرده و باز هم با هزینه ای بسیار پایین کمپین خود را شارژ می کنید. شما می توانید با هزینه ای بسیار پایین تر از تبلیغات ثابت بنری تبلیغات خود را در بین هزاران وب سایت دیگر منتشر کنید. البته باید توجه داشته باشید که تبلیغ دهنده ها زمانی سود می برند که در یک آژانس تبلیغات کلیکی معتبر و با کیفیت فعالیت کند که کمترین میزان کلیک های تقلبی را داشته باشد. نمایش دهنده ها هم می توانند با فرار دادن بنرهای تبلیغات کلیکی در برخی از قسمت های وب سایت خود، از این بنرها به شکل کلیکی و یا نمایشی درامد کسب کنند. درباره مزایا و معایب تبلیغات کلیکی ساعت ها می توانیم صحبت کنیم و صدها مزایا و معایب هم برای هر یک از آنها بیان کنیم. اما نقدا این جمله را از ما بپذیرید که در صورت انجام تبلیغات کلیکی هوشمند در آژانس های تبلیغاتی معتبر، می توانید تاثیری بسیار بیشتر از تبلیغات بنری ثابت داشته باشید.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.