image شیوه های چاپ جعبه و فرایند تکمیلی image چگونگی فرآیند چاپ

چاپ نگارستان

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی از نگاه مدیران

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
نمایشگاه

دکتر حسین وزیری، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت خودرو سرویس شهر (شهرداری) و مدیرکل سابق هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان شهرداری تهران (عضو هیئت‌مدیره موسسه هادیان شهر و مشاور معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران) به همراه هیئت همراه از بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته دیدن کرد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، وزیری ضمن ابراز خرسندی از وضعیت برگزاری حرفه‌ای این دوره از نمایشگاه، صنعت چاپ کشور را پویا توصیف کرد و افزود: در وضعیت بحرانی که صنعت امروز ما با آن روبرو است، دیدن کنکاش و فعالیت در میان خانواده‌ی چاپ کشور خوشحال‌کننده است.

وی صنعت چاپ را از صنایع مادر دانست و ادامه داد: این خبر خوبی است که صنعتی چون چاپ که بقای بسیاری دیگر از صنایع را تضمین می‌کند این‌گونه باقدرت در حال پیشروی است. باخبر هستم که این صنعت با مشکلات فراوانی روبرو است و در بحث تهیه مواد اولیه و واردات کالا مشکل دارد، اما از طرفی به دوستی و نزدیکی خود با فعالان این صنف افتخار می‌کنم چراکه می‌توان این صنف را کاملاً خودساخته دانست.

مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر در پایان گفت: امیدواری دادن به این صنف که یکپارچه شور و امید است شاید لطفی نداشته باشد اما واقعاً آرزو دارم که سال بعد و در دیگر دوره‌ها شاهد پیشرفت روزافزون این حوزه از صنعت باشیم و در نمایشگاه بیست و ششم از گذر بحران با هم سخن بگوییم و همه‌ی مشکلات امروز رنگ خاطره بگیرند.

منبع papna

نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.