image کدام شرکت تبلیغاتی مناسب است؟ image قیمت چاپ کاتالوگ تک برگ

چاپ نگارستان

هدف از بسته بندی و چاپ جعبه

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
جعبه

هدف از بسته بندی و چاپ جعبه

در دنیای امروز بسته بندی و چاپ جعبه از اهمیت بالایی برای سلامت و بهداشت کالا ها برخوردار است.نمیتوان کالایی را پیدا کرد که بسته بندی مناسب خود را نداشته باشد.تولید بسته بندی و جعبه مراحلی را دارد که میتوان به طراحی بسته بندی،ارزیابی آن و تولید انبوه اشاره کرد. بسته بندی محصولات مزایای فراوانی دارد که می توان به:

محافظت

وقتی محصولی را تولید می کنید،باید به فکر بهداشت و سلامت رسیدن به دست مشتری نیز باشید.بسته بندی این مزیت را به شما خواهد داد.

آسانی در جا به جایی

بسته بندی و چاپ جعبه برای حمل و نقل محصول،نمایش و عرضه آن بسیار کارآمد است.

تاثیر در بازاریابی

بسته بندی هایی با طراحی های جذاب برای مشتری از نظر خرید و فروش جذابیت بسیار بالاتری دارد و تمایل به خرید آن ها دارند.

ایمن بودن محصول

جعبه و بسته بندی نقش بسیار بالایی در ایمن بودن محصول دارد.اگر بسته بندی مناسبی تولید شود،محصول در برابر آسیب هایی که ممکن است وارد شود،مقاوم می شود. برای چاپ جعبه و بسته بندی کیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.اگر میخواهید که بسته بندی شما از جذابیت بالا تری برخوردار باشد از چاپ افست استفاده کنید. چاپ افست یکی از روش های پیشرفته چاپ است که از نظر کیفیت،بهترین متریال را به شما میدهد.

اهداف بسته بندی با چاپ افست

درج اطلاعات تاریخ تولید و مصرف کالاها درج اطلاعات در رابطه با خواص محصول برای مصرف کنندگان اطلاع رسانی به مصرف کنندگان در رابطه با نحوه استفاده از محصولات بازاریابی برای محصولات (چاپ و طراحی روی بسته یک نمود بیرونی ثابت و مهم برای معرفی محصولات به شمار می‌رود.)

از چه متریالی استفاده می شود؟

پشت طوسی، پشت سفید، ایندلبورد گرماژ مقوا: جعبه های مقوائی از 250گرم تا 700 گرم قابل تولید میباشد اندازه قالب ها : 35×50-45×60-50×70-60×90-100×70-80×120 سانتیمتر خدمات : سلفون، یووی، برجسته سازی، طلاکوب، لترپرس، بوبست، جعبه چسبانی (4نقطه، چسب بقل و لاک باتم)
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.