image کاغذ گنجینه ای که باید از آن مواظبت کنیم image طراحی کاتالوگ حرفه ای،صنعتی

چاپ نگارستان

معرفی استانداردهای جهانی بسته بندی

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
بسته بندی

-راهنمای استفاده از چفت و بست

کاربرد برای اتصال درب جعبه بر روی بدنه توسط پیچ و اتصالات فلزی صفحه بالایی را از قسمت بیرون با لبه بیرون سرپوش تراز کنید و در قسمتی که در آن محل عبور پیچ های خودکار تعبیه شده است، تنظیم کنید. سوراخ بر روی صفحه بالایی را هم راستای محل رزرو شده در لبه کناری جعبه قرار دهید.طول پیچ خودکار و مقدار بسته شدن آن در داخل رزوه و جزییات آنها باید در مشخصات بسته بندی آورده شوند.

کاربرد چفت و بست

-گیره و قلاب را نسبت به همدیگر چنان قرار دهید که درب جعبه به هنگام بستن گیره کاملا محکم شود، گیره و بست فوق باید به بدنه جعبه کاملا محکم شده باشد. -گیره و قلاب را به کمک پیچ های فولادی از جنس نرم و با مهره،واشر و یا به کمک پرچ همراه با واشر و یا پیچ مخصوص چوب به جعبه،متصل نمایید. -با در نظر گرفتن ضخامت دیواره جعبه،طول پیچ ها و پرچ ها را مشخص کنید و با در نظر گرفتن اندازه سوراخ ها قطر پیچ ها و پرچ ها را مشخص نمایید. -پیچ های مخصوص چوب باید به اندازه های بلند بوده که بعد از بستن روی دیواره جعبه برآمدگی نداشته باشند. -معمولا سازنده بست ها،مقدار مجاز کشش،مقدار نهایی کشش و مقدار عملکرد کشش بستها را بر حسب کیلوگرم نیرو ویا کیلو پاسکال اعلام میدارند که توجه به این مقادیر،مناسب و مفید خواهد بود.

دستگیره

ساخت دستگیره های باید مطابق با شرایط و نیازمندی های زیر صورت پذیرد: نوع اول:دستگیره طناب دار،همراه بست فلزی و دارای 5 سوراخ از پیش تعبیه شده جهت اتصال است. طول این طناب ها که در انتهای سر آن یک گره وجود دارد،برای اتصال توسط بست فلزی تعبیه است. نوع دوم:دستگیره طناب دار که همراه با گره و یک بست چوبی 1 افقی با 6 سوراخ از پیش تعبیه شده جهت اتصال بکار میرود.طول این طناب ها که در انتهای هر سر آن یک گره وجود دارد،برای اتصال توسط بست چوبی آماده شده است.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.