image چاپی متناسب با دنیای دیجیتال انجام دهید image معایب و محاسن انواع بسته بندی و جعبه

چاپ نگارستان

هشت توصیه برای داشتن کارت ویزیت های بهتر

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
ست اداری

1-یک نام خوب برای خود انتخاب کنید.

اساسی ترین و مهمترین چیزی که برای یک کارت ویزیت حائز اهمیت است نامی است که شما برای کارت ویزیت خود انتخاب می کنید. بر اساس مطالعات انجام شده یک اسم خوب و جذاب در اذهان می ماند.به طور کلی افراد اسامی خوب و مناسب را به راحتی به خاطر میسپارند و اساسا یک نام خوب به کسب و کار شما رونق میبخشد و آن را بر سر زبان ها می اندازد.

2-در طراحی تان از اشکال شلوغ و تصاویر درهم استفاده نکنید.

تصاویر به سرعت تمام توجه افراد را به خود جلب میکند.تصاویر به علت جلب توجه بیشتر مشتریان و نقش یادآوری که در آینده دارند بسیار مهم و موثرند.به همین خاطر باید از تصاویری استفاده کنیم که در آینده مشتریان خود را از دست ندهیم.

3-از درج اطلاعات زیادی اجتناب کنید.

تا آنجایی که امکان دارد باید اطلاعاتی را روی کارت ویزیت خود وارد کنید کلیدی باشند و از عبارات طویل و بسیار بلند استفاده نکنید.طولانی بودن عبارات روی کارت ویزیت کسل کننده است و مشتری راغب به خواندن آن نیست.متن شما باید متنی ساده،روان و شیوا باشد تا به راحتی به خطر سپرده شود چرا که کارت ویزیت شما یک منو نیست.

4-سایه ی زرد انرژی را متعادل می کند.

رنگ زرد انتخاب بسیار خوبی برای کارت های ویزیت است.زرد برای سایه بندی کارت بسیار جذاب و شیک است و به عنوان یک نیروی متعادل و جذاب می تواند اثر بخشی کارت شما را 2 برابر کند.

5-برای کارت ویزیت خود اندازه ی نامعمول انتخاب نکنید.

برای اندازه کارت ویزیت خود یعنی طول و عرض آن،باید یک اندازه استاندارد و مناسب را انتخاب کنید و به طور کلی از نوشتن اعداد خرد روی کارت ویزیت خودداری کنید.

6-حواستان به رنگ سیاه باشد.

تا آنجایی که امکان دارد از انتخاب رنگ سیاه برای کارت ویزیت خود دوری کنید.شما باید این موضوع را به خوبی به خاطر بسپارید که برای شروع یک کار جدید این رنگ اصلا توصیه نمی شود و جذاب نیست.رنگ سیاه برای کارت ویزیت جذابیتی خلق نمی کند و مشتری تمایلی برای نگه داشتن آن ندارد.

7-از مرکب آبی برای نام خود استفاده کنید.

به جای استفاده از مرکب سیاه روی کارت ویزیت خود به شما پیشنهاد میکنیم که از رنگ آبی استفاده کنید،زیرا این رنگ هم بسیار نشاط برانگیز است و هم امیدوارکننده و شوق انگیز و میتوان امید داشت که مورد خوش آمد مشتری قرار بگیرد و برای مدت زمان مدیدی آن را نزد خود نگه دارد.

8-سعی کنید یک تصویر برای کارت ویزیت خود بگذارید.

با گذاشتن یک تصویر و عکس واضح و مناسب با نوع کسب و کارتان به جذابیت کارت ویزیت خود بیافزایید.با اینکار برای شما انگیزه ایجاد می شود. وقتی مدل کارت ویزیت شما با نوع کارتان هم خوانی داشته باشد برای زندگی روزمره کاریتان ارزش بهتری پیدا میکند.به طور کلی ارزش کاریتان با یک انتخاب صحیح و به کار بردن یک تصویر مناسب افزایش پیدا میکند و به کسب و کار شما رونق می بخشد.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.