image انواع روش های پخش بروشور تبلیغاتی image انتخاب تصویر برای چاپ کاتالوگ

چاپ نگارستان

محبوبیت چاپ ساک دستی کرافت

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
کاغذ
تنوعی که کاغذ کرافت دارد به همراه مقاومت و تجزیه پذیر بودن آن دلایلی است که میتوان چاپ ساک دستی کرافت را افزایش دهد.کلمه ((کرافت)) در واقع یک کلمه  آلمانی است که به معنای مقاومت است و در کل این نوع کاغذ مبداش در آلمان است.مقاومت این کاغذ بسیار بیشتر از کاغذ های معمولی است،به این دلیل محبوبیت زیادی برای استفاده در ساک دستی پیدا کرده است. کرافت یک محصول کاغذی است و با استفاده از یک فرایند که شامل پالایش شیمیایی با استفاده از هیدروکسید سدیم و سولفید سدیم ساخته شده است. خمیر چوب پودر شده و به ورقه های بزرگ رشته چوب قهوه ای تقسیم می شود و با  افزودن سولفات به خمیر چوب باعث افزایش استحکام کششی کلی کاغذ می شود. کاغذ کرافت در حالت طبیعی قهوه ای است، اما ممکن است کاغذ را سفید کرده و طیف وسیعی از سایه ها را از قهوه ای تا سفید خالص دریافت کنید. کاغذ های کرافت به علاوه مقاومت زیاد،قدرت جذب بسیار بالایی هم دارد.این کاغذ ها به دلیل تنوع بالا در اکثر صنایع کاربرد دارد.رستوران ها،پوشاک و … را میتوان نام برد. این کاغذ ها به قدری قردت دارد که اکثرا برای بسته بندی سیمان از آن ها استفاده می شود.در عین حال حتما دیده اید که برای دسته بندی گل نیز از آنها استفاده می شود.برندهای معروف کم کم همگی به سمت کاغذ کرافت برای بسته بندی خود می روند. کاغذ کرافت یکی از مهمترین دلایل محبوبیتش را به دلیل تجزیه پذیر بودن و محیط زیست داراست.این کاغذ هیچ گونه آلودگی برای محیط زیست تولید نمی کند. کاغذ های کرافت دو نوع اصلی دارد:

کاغذ کرافت طبیعی اصل:

سنگین ترین نوع کاغذی که در دنیای کاغذ و بسته بندی وجود دارد این نوع کاغذ است.اگر دنبال بسته بندی بسیار مقاوم هستید این نوع بهترین نوع آن است.

کاغذ کرافت طبیعی بازیافتی:

این نوع از نظر مقاومت،مقاومتی کمتر در مقایسه با کرافت اصل دارد اما از نظر بازیافتی گزینه مناسبی برای دوست داران محیط زیست است.

کاغذ سیاه کرافت:

این نوع کاغذ به دلیل رنگ و مقوامت بالا در پایه های قاب عکس بیشتر استفاده می شود. چاپ ساک دستی کرافت یکی از پایه های اصلی بسته بندی در فروشگاه ها شده است.این نوع ساک دستی به دلیل محکم بودن بسیار متنوع هم هست.از نظر قیمت هم برای مشتریان با توجه به کیفیت آن به صرفه تمام می شود .
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.