image نقش چاپ بروشور و کاتالوگ در جامع امروز image چاپ بروشور سیاه و سفید چگونه است؟

چاپ نگارستان

تنوع در کارت ویزیت

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
ست اداری
علارغم پیشرفت روزافزون فناوری و ارتباطات،کارت ویزیت همچنان جایگاه خود را در میان مردم حفظ کرده است. این کارت ویزیت ها از انواع مختلفی وجود دارند که در اندازه،طرح،متریال و … با هم تفاوت دارند.بر این اساس مشتریان با توجه به سلیقه ای که دارند به انتخاب نوع کارت ویزیت میپردازند.

-تنوع جنس در کارت ویزیت

کارت ویزیت ها از نظر جنس مقوا و کاغذ می توانند با هم متفاوت باشند.کارت ویزیت ها بر اساس متریال انتخابی طول عمر متفاوتی دارند.مانند گلاسه،کتان،چوب و …

-کارت ویزیت های قابل خوردن

از نظر اقتصادی شاید چاپ کردن این نوع کارت ویزیت به صرفه نباشد که زود از بین برود ولی با این کار شما می توانید تبلیغات خود را در ذهن مشتریان ثبت کنید.

-انواع قالب های کارت ویزیت

هرچه شما در طراحی کارت ویزیت خلاقیت به خرج بدید و با دیگر کارت ها تفاوت داشته باشید،تبلیغات شما بیشتر به چشم خواهد آمد.قالب های زیادی برای کارت ویزیت وجود دارند که شما با انتخاب متفاوت ترین آن ها می توانید در ذهن ها ماندگار شوید.

-برش های خاص در کارت ویزیت

این کارت ویزیت ها فرد و شرکت را به شکل خاص تری نشان می دهند.هرچند که کارت ویزیت با این برش ها از نظر قیمتی گرون تر خواهند بود ولی جذابیت برای مشتری بیشتر است و نظر را به خود جلب می کند.

-کارت ویزیت ها بر اساس پوشش

کارت ویزیت ها رو میشود براساس پوشش ها نیز دسته بندی کرد.بر اساس سلیقه و انتخاب مشتری شما میتوانید از پوشش های مختلفی استفاده کنید.این پوشش ها مانند:سلفون،UV و … میتواند از نظر کیفیت و زیبایی کارت ویزیت شما را شکیل تر کند.  
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.