image تنوع در کارت ویزیت image عدم استفاده شرکت های کوچک از کارت ویزیت

چاپ نگارستان

چاپ بروشور سیاه و سفید چگونه است؟

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
بروشور
تاثیراتی که چاپ بروشور سیاه و سفید دارد غافل نشوید.استفاده از یک طرح خاص و جذاب و کاغذ مناسب میتواند بروشور سیاه و سفید شما را بسیار جذاب جلوه دهد و نظرات را به خود جلب کند.شما با استفاده از صفحه میتوانید حالت چند رنگی بودن را در صفحه سیاه و سفید ایجاد کنید.هرچه از صفحه بیشتر استفاده کنید پیش زمینه آن تاریک تر خواهد شد.صفحات میتوانند کنتراست را به بروشور شما اضافه کند و قابلیات خواندن مطالب بروشور را برای شما افزایش دهند.

چگونگی چاپ بروشور سیاه و سفید

اول در انتخاب کاغذ دقت کنید.میتوانید از چند رنگ را برای کارتان انتخاب کنید.کاغذ های رنگی زیادی وجود دارند که میتوانید از آن ها نهایت استفاده را ببرید.کاغذ هایی که بافت دارند نیز جلوه خاصی به بروشور شما می دهند. استفاده از روکش های مات و براق برای بروشور ها نیز یکی دیگر از روش های جذاب سازی بروشور است. شما می توانید برای جلوگیری از آسیب رسیدن به محیط زیست از انواع کاغذ های بازیافتی استفاده کنید. کیفیت کاغذ تاثیر مستقیمی در کیفیت نهایی کار شما دارد،پس در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشید. مثلا کاغذ هایی که براق هستند کار را روشن تر نشان می دهند و باید مراقب این داستان ها باشید. بروشور ها معمولا از نظر وزنی بین 60تا 300 گرم هستند.

چاپ بروشور چهاررنگ

از چاپ چهار رنگ برای چاپ محصولات رنگی و با پیچیدگی استفاده می شود.امروزه بسته‌ های نرم‌ افزاری انتشار در دسکتاپ می‌توانند به صورت خودکار این موارد را از یکدیگر جدا کنند.

چاپ بروشور اسپات کالر

چاپ اسپات کالر در کل از یک نوع جوهر استفاده می کند.این جوهر میتواند هم ترکیبی از جوهر ها باشد و هم می تواند یه جوهر اصلی داشته باشد.اسپات کالرها غالباً برای تاکید در گراف‌ها، حاشیه‌ها، عناوین و حروف بزرگ اولیه استفاده می‌شوند.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.