image طراحی سربرگ با نرم افزار image چاپ رول و مزایای آن

چاپ نگارستان

تاریخچه اجزای صنعت چاپ

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
چاپ
چاپ فرایندی برای تکثیر متن و تصاویر است. این وب سایت بر روی چاپ به عنوان یک فرآیند صنعتی تمرکز می کند، جایی که بخش مهمی از فرآیند انتشار است. محصولات چاپی نمودار زیر از ارائه فرانک رومانو، استاد موسسه فن آوری روچستر است. این لیست برنامه های مختلف چاپ صنعتی و تاریخ از سال 2008 را نشان می دهد.
چاپ

چاپ

بازار چاپ شرکت های چاپی می توانند براساس نوع مشتریانی که خدمت می کنند، انواع مشاغل چاپ شده و تجهیزات مورد استفاده آنها طبقه بندی شوند.بازار چاپ را می توان در بخش های تقسیم کرد: چاپ تجاری:
پرینترهای تجاری به طور معمول طیف وسیعی از محصولات را از لوازم التحریر به بروشورها، کاتالوگها و مجلات چاپ می کنند. برخی از شرکت ها بر روی بازارهای خاص مانند چاپگرهای سریع، پرینترهای فرم، پرینترهای عریض، پرینترهای پست الکترونیکی و شرکت های چاپی امنیتی تمرکز می کنند. چاپگرهای وب به چاپ این شرکت ها هستند که حجم کل چاپ را با فروش محصولات چاپ آنلاین تولید می کنند. گیاهان در حال چاپ امکانات هستند که بخشی از یک شرکت یا مؤسسه هستند و فقط برای کارفرمای خود چاپ می کنند.
چاپ انتشارات:
پرینترهای روزنامه، پرینترهای کتاب، پرینترهای مجله و چاپگرهای دایرکتوری، حجم کار زیاد را در یک بازار خاص هدف قرار می دهند. بسیاری از این شرکتها هر دو ناشر و چاپگر هستند.
چاپ بسته بندی:
پرینترهای بسته بندی متخصص در چاپ انواع بسته بندی مانند جعبه، کارتن، کیسه، قوطی، برچسب ها و برچسب ها هستند. بسیاری از شرکت ها در چاپ بر روی بستر های خاص مانند فلز (مانند قوطی نوشیدن) و یا پلاستیک (به عنوان مثال چاپ در قالب)
چاپ صنعتی:
هنگامی که چاپ فقط یکی از مراحل در یک فرآیند تولید است، آن را در این دسته قرار می دهد. این شامل چاپ روی منسوجات، پانل ها، کاشی های کف و یا کاغذ دیواری است. چاپ های تزئینی و یا عملکردی بر روی محصولات مانند ساعت، داشبورد یا cooktops نیز در این دسته قرار دارند. الکترونیک قابل چاپ به عنوان یک زمینه مهم جدید دیده می شود.
چاپ خانه :
هر دو پرینتر جوهر افشان و لیزری برای چاپ اسناد شخصی و تجاری استفاده می شود. ماشین های دیگر مانند چاپگرهای حرارتی و ماتریس نقطه در بعضی از نقاط هنوز استفاده می شوند.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.