image چاپ لیبل در آینده ای نزدیک image تبلیغات راه نجات در شرایط رکود

چاپ نگارستان

بسته بندی مناسب گامی بنیادین در حمایت از کالای ایرانی

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
بسته بندی

برای حمایت از کالای ایرانی باید تحول جدی در حوزه طراحی جعبه، بسته بندی، کیفیت، قیمت و مشتری پسندی کالای ایرانی ایجاد شود تا بتوان به توسعه بازار داخلی امیدوار شد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، دبیر اتاق تعاون استان اصفهان اظهار داشت: فرهنگ استفاده از کالای ایرانی باید از دوران کودکی و در طول مدرسه تعلیم داده شود و استفاده از کالای داخلی به عنوان یک ارزش برای کودکان نهادینه شود.

وی بیان داشت: یکی دیگر از روش هایی که می توان حمایت از کالای ایرانی را به وسیله آن فرهنگ سازی کرد، استفاده مسئولان از کالای ایرانی و داخلی است که به عنوان یک الگو برای سایر اقشار مردمی باشند.

طاهری افزود: در صورتی که بتوانیم از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای ارتقا کمیت و کیفیت تولیدات داخلی استفاده کنیم، می توانیم بازار داخل و خارج را رونق دهیم.

وی خواستار اقدام جدی در حوزه برندسازی کالای ایرانی شد و گفت: لازم است بسترسازی مناسب در راستای شرکت تولید کنندگان در نمایشگاه های بین المللی فراهم شود.

طاهری گفت: تولید کالای داخلی بی کیفیت ضربه سنگینی به حمایت از کالای ایرانی می زند که در این بخش باید دستگاه های نظارتی ورود کرده و با جلوگیری از تولید کالای بی کیفیت، انگیزه استفاده از کالای ایرانی در بین مردم را رواج دهند.

وی با اشاره به اینکه باید تحول جدی در حوزه طراحی، بسته بندی، کیفیت، قیمت و مشتری پسندی کالای ایرانی صورت گیرد، افزود: زمانی می توان بازار را مملو از کالای ایرانی کرد و از نظر فروش بازار را به دست آورد که توان رقابت با کالای خارجی را داشته باشد.

خبرگذاری papna

نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.