image اهمیت کاتالوگ در بازاریابی image دلایل چاپ ساک دستی

چاپ نگارستان

چاپ و طراحی جعبه

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
جعبه

شروع کار برای تولید جعبه

طراحی جعبه

پس از اینکه محتوا و اندازه های جعبه مشخص شد،کار باید به دست طراحان سپرده شود تا طرح مورد نظر شما را روی جعبه پیاده سازی کنند.نرم افزاری که باید برای تهیه خط قالب جعبه از آن استفاده کرد و مناسب این کار است،نرم افزار اتوکد است.پس از اینکه توسط اتوکد خط قالب آماده شد میتوانید در نرم افزار های دیگر نیز خروجی آن را بگیرید.پس از خط قالب و ابعاد کار طراحی جعبه شروع می شود.

جعبه های قابل چاپ

چند نوع جعبه قابل چاپ هستند. 1-جعبه مقوایی 2-جعبه لمینت کارتن 3-جعبه هارد باکس یا جعبه سخت

انواع مقوا برای چاپ جعبه

1-مقوای پشت طوسی 2-مقوای گلاسه 3-مقوای ایندربورد(مقوای بهداشتی) 4-مقوای فانتزی(فابریانو) 5-مقوای کرافت

چاپ جعبه بهداشتی

برای اینکه از نظر بهداشتی جعبه شما مناسب باشد باید از مقوای ایندربورد برای چاپ جعبه خود استفاده کنید.این نوع مقوا از نظر بهداشت جهانی مورد تایید است و از لحاظ کیفیت نیز بسیار مناسب است. مقوای ایندربورد نکات مثبت دیگری نیز دارد.یکی از این نکات ضخامت و استقامت بالای این مقواست.برای چاپ مقوای ایندربورد معمولا از دستگاه های رولند استفاده می شود. برای چاپ بهداشتی جعبه میتوان از سلفون برای داخل جعبه استفاده کرد.این مورد بیشتر برای موارد خوراکی مانند شرینی، ساندویچ و … که امکان روغن پس دادن دارند استفاده می شود. مهمترین وظیفه ای که هر جعبه دارد در ابتدا محافظت از محصول داخل خود است.این مورد را بسیار دقت کنید،چون هیچکس مورد پذیرشش نخواهد بود که جعبه بسیار زیبایی را مشاهده کند در حالی کخ جنس داخل آن خراب شده باشد.

نتیجه گیری

نتیجه گیری این است که هر چقدر جعبه شما از لحاظ ظاهری کیفیت پایینی داشته باشد،تاثیر بسزایی در فروش شما خواهد داشت.پس در انتخاب طرح روی جعبه خود بسیار وسواس به خرج دهید تا خروجی مناسبی داشته باشید و پیشرفت خود را مشاهده کنید.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.