image چقدر کارت ویزیت اهمیت دارد؟؟؟ image چاپ بروشور مناسب با کسب و کار

چاپ نگارستان

نحوه انجام طراحی جعبه

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
وقتی شما میخواهید طراحی جعبه را انجام دهید،باید طرحی که مدنظرتون هست را به یک طراح بدهید تا بتواند آن را روی جعبه شما پیاده سازی کند.طراح جعبه باید با قالب سازی جعبه نیز آشناییت داشته باشد و نرم افزارهایی مانند ایلاستریتور،فتوشاپ و … را بداند و توانایی انجام آن ها را داشته باشد. طراحان اغلب متناسب با اندازه جعبه شروع به طراحی آن می کنند به گونه ای که یک طراح در ابتدا تمام زوایای جعبه را بدست می آورد و طبق آن اندازه ها بهترین طرح را روی جعبه پیاده می کند. طرح را به صورت اولیه روی جعبه پیاده می کنند،به صورتی که بتوان قبل چاپ نهایی یک شماتیک از جعبه را دید.پس از اینکه کارفرما این مدل را تایید کرد کار چاپ جعبه شما شروع می شود.

متدهای چاپ جعبه

موضوع چاپ جعبه یکی از گسترده ترین موضوعات در حوزه چاپ است و اگر شما جوانب این کار را نشناسید،میتواند یکی از پر ریسک ترین کارهای شما باشد.شما وقتی درخواست چاپ را به چاپخانه مدنظر خودتان میفرستید باید از همه نظر به مجری کار خود اعتماد و اطمینان کنید تا بتواند بهترین نوع کار را به شما تحویل دهد.

روش های چاپ جعبه

روش های زیادی برای چاپ جعبه وجود دارد که میتوان به چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ هلیوگراور، چاپ گراور، چاپ سیلک اسکرین اشاره کرد.وقتی میخواهید از بین گزینه های موجود بهترین روش را انتخاب کنید باید به تعداد مورد نیاز و جنس کار خود دقت کنید و بر اساس آن روش چاپ خود را انتخاب کنید.

ضخامت مناسب جعبه­‌های موج­دار برای بسته بندی محصولات مختلف چقدر است؟

ضخامت مناسب برای جعبه­‌های موج­دار به عوامل مختلفی وابسته است. اصلی‌ترین مسائلی که برای این انتخاب باید مد نظر قرار گیرد عبارتند از:
  • تعیین روش فروش کالا (فروش از طریق فروشگاه­های سطح شهر و یا فروشگاه­های آنلاین).
  • وزن و ابعاد محصولی که قرار است در داخل این جعبه­‌ها قرار گیرد.
  • جنس و میزان حساسیت محصول (آیا این محصولات شکستنی هستند؟)
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.