image نحوه انجام طراحی جعبه image چاپ کاتالوگ سفارشی

چاپ نگارستان

چاپ بروشور مناسب با کسب و کار

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
بروشور
همانطور که می دانید بروشور ها یکی از مهمترین ابزار برندینگ،تبلیغات و ارتقا روابط عمومی است و بسیاری از کسب و کار ها برای رسیدن به اهداف خود از این شیوه مناسب استفاده می کنند.

پیدایش بروشور

بروشور که مبتنی بر صنعت چاپ است نوعی اطلاع رسانی مدرن است و تحت واژه ای فرانسوی که به معنای دوختن است یاد می شود. این محصول نیز در قرن 18 میلادی و در کشور فرانسه پدید آمده است.بروشور ها را میتوان با انواع تا زدن مورد تقسیم بندی قرار داد.از جمله تا برای بروشور ها میتوان به تای کلاسیک فرانسوی، سه لت دروازه‌ای، چهار لت دو دروازه‌ای، سه لت نامه‌ای، تای موازی دوبل و آکاردئونی اشاره کرد. بروشور   نوعی دیگری از تقسیم بندی بروشور ها بر پایه نوع کاغذ آن ها است.هرچه کیفیت کاغذ مناسب تر و ضخیم تر باشد مطمعنا کیفیت بروشور نهایی بالاتر خواهد بود.چیزی که باید در نظر گرفت این است که بروشور ها جز تبلیغات لوکس به حساب می آیند و باید متریال مناسب تر از تراکت یا کارت ویزیت در آن استفاده شود.

انتخاب بروشور مناسب با کسب و کار

برای انتخاب بروشور مناسب عوامل زیادی دخیل هستند که میتوان به موضوع،بودجه و … اشاره کرد.شما وقتی میتوانید بگویید که بروشور مناسبی دارید که توسط خواننده خوانده شود و مورد توجه قرار گیرد. وقتی هدف خود از بروشور را مشخص کردید هنگام آن رسیده است که شاخه فعالیت خود را تعیین کنید.به عنوان مثال برای یک شرکت ساختمانی،بروشور آکاردئونی پیشنهاد می شود در حالی که برای یک رستوران یا کافی شاپ از بروشور های دروازه ای استقبال بیشتر میشود. نکته بعدی که باید در طراحی بروشور به آن دقت شود،موضوع بروشور است.به عنوان مثال اگر در موضوعات توالی رعایت شود از بروشور آکادئونی استفاده می شود و اگر بخش های مختلف و مجزا باشد از بروشور دروازه ای. نکته پایینی که بسیار اهمیت دارد این است که در چاپ بروشور از بهترین کاغذ،بهترین چاپ و طراحی مناسب استفاده کنید. پیشنهاد ما برای شما این است که کار بروشور خود را به تیم حرفه ای نگارستان بسپارید و آسوده خیال کار نهایی مناسب خود را تحویل بگیرید.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.