image هدف هایی که یک بروشور دنبال می کند image انواع قطع های چاپ

چاپ نگارستان

نکاتی برای چاپ بروشور که فروش را افزایش می دهد

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
کاتالوگ
شما باید تعداد بسیار زیادی از بروشور های شرکت های مختلف را دریافت کرده باشید و در اکثر آن ها چیزی که مشترک پیدا کردید خسته کننده بودن آن هاست. در چاپ بروشور شما تعداد زیادی از مطالب را میتوانید جا بدهید ولی اگر در ابتدا نظر مخاطب را جلب نکنید ادامه مطالب برای شما فایده ای نخواهد داشت زیرا خوانده نمی شود. نکاتی که در زیر آمده است برای افزایش فروش شما و کارایی بیشتر بروشور است:

-ارائه ساده بروشور

ساده بودن در بیشتر مواقع خسته کننده نیست و میتواند جذابیت خاصی برای خواننده داشته باشد.استفاده از یک فونت و یک رنگ در سطح بروشور میتواند این سادگی را رغم بزند یا برجسته شدن حرف ها.

-استفاده از شکل های ساده تر

اشکال هایی که در آن ها متن های خبری برای خواننده آورده شده است میتواند بسیار جذب کننده باشد.وجه تمایز رنگ این اشکال با پس زمینه بروشور تاثیر گذاری را بیشتر خواهد کرد.

-باید در روش تا دقت شود

اکثر تا بروشور ها به صورت کتابچه ای و رو هم قرار گرفتن صفحه ها انجام می شود اما اگر این شیوه تا به صورت خلاقانه و پیشرفته تر انجام شود بسیار تاثیر گذار تر خواهد بود.

-قرار دادن اجسام به صورت خلاقانه

اگر شما می خواهید در بروشور خود از اجسام فیزیکی مانند کاغذ،سی دی و … استفاده کنید سعی کنید به صورت خلاقانه و حرفه ای این کار را انجام دهید.

-شیوه برش بروشور

برش هایی مانند برش گرد در لبه ها باعث زیبایی بیش از حد در دید مشتری می شود.

-استفاده از بافت ها

بعضی مواقع استفاده از عکس برای رساندن پیام خود به مشتری کافی نیست.مثلا در بعضی مواقع برای نشان دادن مدل یا رنگ خاص باید از بافت هایی استفاده شود تا هم منظور برسد و هم زیبایی بیشتر شود.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.