image همه چیز درباره بروشورهای تبلیغاتی image لیبل و بطری زیست تخریب‌پذیر برنده جایزه چاپ بسته بندی

چاپ نگارستان

زمان مناسب توسعه صادرات صنعت چاپ و بسته بندی

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
چاپ نگارستان

با توجه به روند شکل گیری اقتصاد در برهه کنونی دست اندر کاران صنعت و تولید در پی راهکاری برای رونق کسب وکار خود هستند، بابک عابدین رییس اتحادیه صادکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران در این رابطه معتقد است که در هر تهدید فرصتهایی نهفته است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، عابدین با اشاره به فعالیتهای اتحادیه گفت: اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران بر اساس وظیفه تلاش به ترویج و توسعه روابط اقتصادی ایران با کشورهای منطقه و فرامنطقه ای در صنعت چاپ وبسته بندی داشته و دارد.

رییس اتحادیه صادرکنندگان افزود: با این باور که در هر تهدیدی فرصتهای جدیدی نیز بوجود خواهد آمد و وظیفه فعالان اقتصادی و متولیان دولتی در شرایط بحران چاره اندیشی و انسجام در رفع موانع کسب و کار بخصوص صادرات و توسعه ارتباطات اقتصادی اجتماعی ایران و جهان است.

وی افزود: درهمین راستا از همکاران و دست اندرکاران صنعت استراتژیک چاپ و بسته بندی درعوت میگردد نسبت به افزایش دانش تجارت بین المللی و فعالیتهای ارز آور برای کشور با این اتحایه همراه و همگام باشند حضور در بازراهای بین المللی از طریق تحقیق، بازاریابی و بازارسازی میسر می گردد و در شرایط کنونی بهترین گزینه برلی عبور از رکود و بهره وری از حداکثر توان و پتانسیل تولیدی است.

عابدین ادامه داد: در اتحادیه صادرکنندگان اقدام به ایجاد زیر ساختهای علمی و آموزشی فرآیند صادرات محصول و واردات مواد اولیه و هماهنگی های لازم با ارگانهای ذی ربط جهت تسهیل امور صادراتی صنایع چاپ و بسته بندی کشور نموده است.

وی در پایان گفت: امید است با همراهی و همدلی اعضا و دست اندرکاران طبق سنوات گذشته مسیر رشد و توسعه صادرات را بصورت پایدار محقق نماییم.

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران با هدف ترویج و توسعه پایدار صادرات صنعت چاپ و بسته بندی همواره در آموزش و پژوهش، تحقیق و بررسی بازارهای منطقه از پیشگامان پیشرو بوده است.

(خبرگذاری papna)

نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.