image تعریف بسته بندی و مزایای آن image تعریف اساسی تبلیغات

چاپ نگارستان

چاپ دیجیتال بروشور

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
بروشور
یکی از بخش های مهم چاپ دیجیتال،چاپ بروشور به صورت دیجیتال می باشد.این روش یک رسانه به صورت کاغذ است که درباره محصول یا شرکتی توضیحاتی کامل می دهد.به همین دلیل است که زمان تولید یک بروشور به دلیل دقت بالا در جزییات طولانی می شود. وقتی مشتریان بروشور شما را مطالعه می کنند بهترین زمان است که بفهمید مشتریان شما را انتخاب می کنند یا خیر و از کیفیت بروشور خود مطلع شوید.بروشور یک قابلیت بزرگ دارد که میتوان آن را به همراه خود برد و بعدا آن را مطالعه کرد و یک یادآوری همیشگی برای مشتری می باشد. بروشور باید تمامی ابهاماتی که مشتری نسبت به محصول شما دارد را بر طرف کند تا مشتری بتواند بهترین تصمیم را برای خرید خود داشته باشد.

چاپ بروشور دیجیتال

سلیقه مشتری را میتوانید در سایز بروشور اعمال کنید.هم میتوانید A4 و هم میتوانید A5 تهیه کنید.جنس بروشور ها نیز وابسته به سلیقه مشتری و همچنین قیمتی که مشتری میخواهد هزینه کند.اگر میخواهید بروشور به صرفه برایتان تمام شود از کاغذ های گرم پایین استفاده کنید زیرا مشتری زمان خیلی زیادی را برای نگه داری آن نمیگذارند. برای این نوع چاپ از دستگاه چاپ دیجیتال استفاده می کنند و پس از اینکه مرحله چاپ تمام شد سلفون کشی می کنند تا ترک بر ندارد. اگر شما تمایل دارید بروشور تعداد کم با مدت زمان پایین لازم دارید بهترین کار این است که شما از چاپ دیجیتال استفاده کنید. اگر بخواهید بروشور با کیفیت بالاتر و تعداد بالاتر چاپ کنید باید از چاپ افست استفاده کنید.

مراحل مختلف طراحی و چاپ بروشور دیجیتال از ابتدا تا انتها چگونه انجام می شود ؟

1. هدف خود و خواسته مخاطبان را بررسی کنید 2. همه اطلاعات مورد نیاز درباره محصول و خدمت 3. قرارگیری درست مطالب 4. بروشور را طراحی کنید 5. بررسی مجدد 6. ارسال طرح به چاپخانه 7. توزیع
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.