image تفاوت تراکت و بروشور image چاپ کاتالوگ چگونه انجام می شود؟

چاپ نگارستان

مزایا و مضرات چاپ اختصاصی

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
چاپ اختصاصی
امروزه سفارشات چاپ بر روی کاغذ معمولی بسیار کاهش پیدا کرده است و چاپ اختصاصی جذابیت بیشتری پیدا کرده اند و حوزه چاپ به سمت اختصاصی شدن پیش می رود. بیشتر شرکت ها برای محصولاتشان لیبل اختصاصی می خواهند،ساک دستی اختصاصی،در نهایت کاتالوگ، بروشور ، سالنامه ، سررسید ، فولدر ، پوستر ، مجله ، ست اداری و تمامی اقلام تبلیغاتی را بیشتر به صورت اختصاصی می خواهند.شرکت های تبلیغاتی در این حوزه رقابت فشرده ای پیدا کرده اند و در حال پیشرفت هستند.

وضعیت چاپ به صورت تخصصی

تغییرات پیشرفته در این حوزه کلید ماندگاری یک شرکت در این صنعت است.چاپ کلاسیک قدیم که شامل کاتالوگ،سالنامه،سررسید،مجله،پوستر و …. با گذشته زمان جذابیت خود را از دست داده اند ولی چاپ اختصاصی مقبولیت بیشتری به دست آورده است.اگر بتوانید چاپ اختصاصی را با خلاقیت و نوآوری ادقام کنید پیشرفت شما بسیار سرعت خواهد گرفت.

پشرفت چاپ اختصاصی خطر است؟؟؟؟

اگر بتوانید دانش قبلی خود را با خلاقیت ها و نوآوری های امروز ادغام کنید هیچ خطری برای شما وجود نخواهد داشت.در این کار ایده حرف اول را می زند و شما باید اطلاعات خود را به روز نگه دارید.به عنوان مثال سال ها یک لیبل را برای شرکتی چاپ می کردید و باعث تکرار شده است.اگر بتوانید با یک نوآوری خاص و جدید محصول را چاپ کنید بسیار تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت و جذاب تر خواهد شد. اگر شما از پرینتر برای چاپ استفاده کی کردید دیگر مانند قدیم تاثیر خود را ندارد.چون همه می توانند با پرینتر یک مقاله چاپ کنند و یا کار های مشابه انجام دهند ولی امروزه اصلی ترین راه برای جذب مشتری طراحی آن است،چون افراد ابتدا به دنبال طراحی خاص هستند.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.