image بسته بندی و چاپ جعبه image اهمیت فراوان چاپ کاتالوگ

چاپ نگارستان

چاپ و طراحی فولدر تبلیغاتی

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
فولدر

فولدر تبلیغاتی چیست؟

فولدر تبلیغاتی یک پوشه است که برای ارائه کاتالوگ های یک برگی و اوراق کم حجم مورد استفاده قر ار میگیرد. از این فولدر در شرکت ها،مدارس و … به نحو های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.میتوانید هنگام چاپ این فولدر از روکش های مخصوصی نیز مانند سلفون استفاده نمایید.

فرق پوشه اداری با فولدر

1-داخل فولدر ها یک نوع دستک طراحی شده که از افتادن و ریختن اوراق جلوگیری میکند که این دستک در پوشه اداری وجود ندارد. 2-فولدر تبلیغاتی گلاسه 2رو و داری روکش سلفون می باشد. اما معمولا چاپ پوشه برروی مقوای پشت طوسی و بدون روکش می باشد. 3-فولدر تبلیغاتی را با چاپ 4 رنگ تولید می کنند ولی پوشه اداری با چاپ تک رنگ چاپ فولدر به دلیل اینکه از شیت اختصاصی استفاده می شود،میتواند بسیار سریع انجام شود و در اختیار مشتری قرار گیرد.

طراحی فولدر تبلیغاتی

طراحی فولدر تبلیغاتی نیز مثل تمامی محصولات چاپی از حساسیت و ریز کاری های زیادی برخوردار است تا با کیفیت تهیه شود. در هنگام ایجاد فایل طرای فولدر برای چاپ حتما مد رنگی را CMYK و رزولوشن کار را 300DPI در نظر بگیرید. بعد از باط شدن فایل طراحی حاشه امن را با تعیین فاصله 5 میلیمتر از هر طرف درنظر بگیرید تا نوشته ها و لوگو در این فضا قرار نگیرند. بعد از تعیین حاشیه امن نوبت اورکالر است شما باید از هر طرف 3 میلیمتر زمینه طرح خود را بزرگتر بگیرید تا در هنگام قالب زدن به مشکل نخوریم. نوشته های مشکی را تک رنگ و در صورتی که برروی زمینه هستن آنها را  روی مد لایه Multiply تنظیم نمایید.

نکته مهم در طراحی فولدر

حتما قبل از تولید از فولدر خود نمونه دستی تهیه کنید و از خط قالب فرضی استفاده نکنید. شما میتوانید در صورتی که تجربه چاپ فولدر را ندارید با فرستادن فولدر خود برای شرکت های طراحی و چاپ از صحیح بودن روند کار خود اطمینان حاصل کنید.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.