image انواع مدل های چاپ جعبه image انتخاب درست رنگ

چاپ نگارستان

چاپ و تبلیغات

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
چاپ نگارستان

شرکت نگارستان در حوزه چاپ یکی از قدیمی ترین چاپخانه ها و شرکت ها را در اختیار دارد.سابقه 40 سال چاپ نگارستان پشتوانه قوی برای اعتماد مشتریان بی شمار به این مجموعه است.چاپ نگارستان در حوزه چاپ کاتالوگ،چاپ جعبه،چاپ فولدر،چاپ بروشور تبلیغاتی،چاپ ساک دستی و … فعالیت های بسیار زیادی با شرکت های مختلف و معتبر انجام داده است.

در زمینه طراحی نیز در چند ساله اخیر فعالیت های شرکت ما به نقطه ی قابل اعتمادی رسید تا حدی که تیم طراحی نگارستان کارهای بسیار زیادی در طول این مدت انجام داده اند.همچنین در 2 سال گذشته بخش طراحی سایت و بهینه سازی سایت نیز به مجموعه نگارستان اظافه شدکه در این زمینه هم رشد چشمگیری داشته اند که میتوان از نمونه کارهای این شرکت تشخیص داد.

شرکت نگارستان در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت های خوبی را شروع کرده است.به عنوان مثال مدیریت پیج های اینستاگرام از این نمونه کار هاست.نگارستان پیج های اینستاگرام را از صفر تا صد مدیریت می کند و ظرف مدت کوتاهی به یکی از پیج های برند تبدیل می کند.

به طور کامل اگر شرکتی هستید که کارهای چاپ و تبلیغات خود را میخواهید به کسی بسپارید و یا فعالیت خود را تازه شروع کرده اید میتوانید با اطمینان خاطر نسبت به نگارستان عمل کنید و کار خود را با خیال راحت به آن بسپارید.

نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.