image هدف از بسته بندی و چاپ جعبه image چاپ ساک دستی تبلیغاتی

چاپ نگارستان

قیمت چاپ کاتالوگ تک برگ

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
کاتالوگ
در طراحی کاتالوگ حرفه ای رعایت کردن نکات در نظم و و استاندارد ها باعث می شود که کاتالوگ شما یک ساختار منظمی داشته باشد و در عین حال که برای مشتری جذابیت دارد،انتقال مفهوم کاتالوگ به راحتی انجام می شود.هرچه کیفیت مطالب، تصاویر و … بالاتر باشد چاپ کاتالوگ شما نتیجه بهتری خواهد داد و در طراحی کاتالوگ به این نکته دقت شود که که مشتری به نگهداری آن ترغیب شود و باعث نشود که حس دافعه ایجاد کند. همچنین نوشته های کاتالوگ نباید زیاد و خسته کننده باشد و در هر قسمت باید به صورت کلی و تیتر وار به موضوع اشاره شود. طراحی کاتالوگ حرفه ای از این جهت از اهمیت بالایی برخوردار است که باید این طراحی بگونه ای باشد که در میان همه ی کاتالوگ ها که به دست مشتریان می رسد،کاتالوگ شما چشم ها را خیره کند. تعداد درخواستی شما در نوع چاپ کاتالوگ تاثیر گذار است.به گونه ای که اگر تعداد پایین باشد به صورت دیجیتال و اگر بالا باشد به صورت افست چاپ خواهد شد.

قیمت چاپ کاتالوگ

قیمت چاپ کاتالوگ به تعداد،ابعاد مورد نظر شما و تعداد صفحات و همچنین نوع کاغذ آن بستگی دارد. صحافی کاتالوگ شما نیز به تعداد صفحات آن بستگی دارد.اگر صفحات کاتالوگ شما زیر 32 صفحه باشد،صحافی آن به صورت منگنه یا ساده می باشد که لوپ نیز می گویند و اگر تعداد صفحات بالاتر باشد صحافی چسب گرم برای آن مناسب تر است.

کاتالوگ و بازاریابی

در زندگی روزمره امروز چاپ کاتالوگ تبلیغاتی از اهمیت بسیاری برخوردار است و شما باید افرادی که به خدمات شما نیاز پیدا خواهند کرد را پیدا کنید و کاتالوگ خود را به آن ها برسانید. شما می توانید در جلسات کاریتان،نمایشگاه ها،سمینار ها و … با چاپ کاتالوگ حرفه ای خود به مشتریان در حوزه فعالیت خودتان نفوذ کنید و خود را در ذهن آن ها جای دهید.  
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.