image عدم استفاده شرکت های کوچک از کارت ویزیت image انواع روش های پخش بروشور تبلیغاتی

چاپ نگارستان

کاربردهای چاپ بروشور تبلیغاتی

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
بروشور
چاپ بروشور تبلیغاتی یک رسانه با حجم کم جهت اطلاع رسانی برای موضوع یا مطلبی است که برای جمعیت کم استفاده می شود.بروشور تبلیغاتی مناسب برای کسب و کار های کوچک است که در فضا های مختلف استفاده می شود.

انواع چاپ بروشور تبلیغاتی

پمفلت pamphelet:نشریه ای است که در سایز های کوچک تولید می شود و معمولا جلدی از جنس کاغذ دارد.صحافی این بروشور به صورت دوخت انجام می شود و صحافی معمول انجام نمی شود.صفحات این بروشور بین 5 تا 50 صفحه متغیر است. بروشور Brochure:یک نوع پمفلت است که بیشتر در تجارت و کسب و کار برای معرفی آن ها استفاده می شود و به طور مستقیم به دست مشتری می رسد.بروشور ها حاوی عکس و متن با هم هستند و میتوانند طراحی خاصی داشته باشند. لیفلت Leaflet:پمفلت کوچکی است که بین 2 تا 4 صفحه دارد و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا صحافی نمی شود و تا می خورد.

اهداف چاپ بروشور

  • اطلاع رسانی سریع برای گروههای هدف محدود
  • آموزش یک موضوع کوتاه و به نحوی سریع
  • ترویج یک موضوع خاص برای گروههای خاص

بروشور تبلیغاتی را چه کسانی میخوانند؟؟

بروشور ها هیچگاه برای افراد در شاخص یک شهر یا استان یا کشور چاپ نمی شوند ولی برای افراد با دانشی در یک گروه خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع چاپ بروشور تبلیغاتی

  1. بروشور آموزشی ؛ که نحوه استفاده صحیح، بهره برداری و کاربرد یک موضوع خاص را به مخاطبان می آموزد.
  2. بروشور ترویجی ؛ که مزایا، معایب یا ارمغانهای استفاده و کاربرد یک موضوع خاص را برای مخاطبان تبیین می کند تا نسبت به آن نگرش مثبت پیدا کنند.
  3. بروشور اطلاع رسانی ؛ که در این جنبه بروشور صرفا یک کانال اطلاع رسانی است و نقش اطلاع رسانی یک پیام به مخاطبان را ایفا می کند.
 
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.