image کاربرد های چاپ بروشور تبلیغاتی image دلایل نیاز شما به طراحی حرفه ای

چاپ نگارستان

چه کنیم چاپ کاتالوگ مناسبی داشته باشیم؟

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
کاتالوگ
باید این نکته را در نظر داشته باشیم که فضای رقابتی شدیدی در حوزه طراحی و چاپ کاتالوگ وجود دارد و این صنف نقش پر رنگی در تبلیغات هر شرکت خواهد داشت و به تنهایی می تواند بازاریابی و برند سازی یک ساز مان را به دوش بکشد.چاپ نگارستان با کارشناسان مجرب در این حوزه میتواند با توجه به بودجه شما در این زمینه،بهترین پیشنهاد را از نظر اقتصادی و کیفیت برای چاپ کاتالوگ ارزان و حرفه ای ارائه دهد.با اطمینان میتوان گفت که محصولات شما در مجموعه نگارستان گارانتی کیفیت بوده و میتوانید آن را مورد آزمایش قرار دهید.

۴ راه که کاتالوگ را تبدیل به موفقیت میکند

-عکس های با کیفیت

هسته اصلی هر کاتالوگ کیفیت عکس های آن است.اگر در فکر چاپ کاتالوگ هستید حتما از با کیفیت ترین عکس های محصولات خود استفاده کنید تا جلوه خاصی به کاتالوگ شما بدهد.

-انسجام در طراحی

از تعداد زیادی فونت و رنگ متن استفاده نکنید و تعداد محدودی را در نظر داشته باشید.فاصله های متن شما باید استاندارد باشد و بیش از حد استاندارد نباشد.فضایی که به عکس خود میدهید باید به گونه ای باشد که عکس بیشتر از متن به چشم بیننده آید.

-اولویت در نمایش محصولات

درکاتالوگ فضای بیشتری به محصولات پر فروش اختصاص دهید و همه محصولات را به ترتیب خاصی نمایش ندهید.سعی کنید محصولات برتر خودتان را برای مشتری نمایش دهید.

-ترکیب با تجارت الکترونیک

شما در کاتالوگتان میتوانید از QR CODE و یا لینک سایت استفاده کنید تا مشتریان به فضای اینترنتی شما هم دسترسی پیدا کنند.چون امروزه کاتالوگ به صورت فیزیکی کاربرد کمتری نسبت به فضای مجازی دارد.

چه کنیم چاپ کاتالوگ ارزان تمام شود؟

بهترین راه حلی که میتوانید طراحی و چاپ کاتالوگ خودتان را با پایین ترین قیمت انجام دهید،چاپ آن در تیراژ بالاست.در این مواقع فقط قیمت کاغذ بالا میرود و بقیه موارد ثابت می ماند.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.