image چاپ کاتالوگ چگونه انجام می شود؟ image تعریف بسته بندی و مزایای آن

چاپ نگارستان

روش انجام صحافی کاتالوگ

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
صحافی کاتالوگ

صحافی کاتالوگ به روش ساده و منگنه لوپ

در صحافی کاتالوگ پس از طراحی کاتالوگ و چاپ شدن،کار برای سلفون کشی فرستاده می شود.این حالت به این صورت است که فرم های کاتالوگ که چاپ شده است تا می شوند و در داخل هم قرار می گیرند و منگنه ساده و لوپ روی آن ها خورده می شود و صحافی می شود. شما می توانید هم از منگنه ساده و هم از منگنه لوپ استفاده کنید،به سلیقه شما بستگی دارد.فرق این مدل صحافی ها در این است که در منگنه لوپ یک برجستگی در پشت کاتالوگ ایجاد می شود.

چسب گرم

یک نوع دیگر از صحافی کاتالوگ،صحافی با چسب گرم است.این نوع صحافی برای کاتالوگ هایی با تعداد صفحات بالا انجام می شود.این نوع صحافی به این دلیل انجام می شود که منگنه نمی تواند برای کاتالوگ های با صفحات زیاد مناسب باشد.در این نوع صحافی از نظر قیمت هم مقداری بالا تر از صحافی با منگنه است.

محاسبه صفحات کاتالوگ

شیوه ای که برای محاسبه تعداد کاتالوگ استفاده می شود همیشه یکی از مشکلات خریداران و مشتریان بوده است.بعضی ها تفاوت بین برگه و یا صفحه را نمی دانند و میخواهند بدانند که کاتالوگ و یا بروشورشان چند صفحه است. برای محاسبه باید در نظر داشت که یک برگ دو صفحه و یا دو رو دارد.در صورتی که برگ را از وسط تا کنیم 4 صفحه می دهد.هر برگ در یک کاتالوگ 4 صفحه دارد و دو برگ اگر داخل هم رفته و منگنه بخورند بصورت برگ می توان آن را دو برگ و 8 صفحه نامید. یک برگ را میتوان یک لت نامید اگر یک خط تا بخورد آن را دو لت و اگر دو تا خط تا بخورد آن را 3 لت و اگر 3 خط تا بخورد به آن کاتالوگ یا بروشور 4 لتی گفته می شود.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.