چاپ نگارستان

مجلات و نشریات

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام

مجلات و نشریه

در عرف مطبوعات، هرگاه ترتیب انتشار نشریه ای حداکثر ماهی یک بار باشد، برآن نشریه، عنوان « چاپ مجله » می گذارند.

قطع، تعداد صفحه ها، ترکیب موضوعی مطالب و حتی نوع ماشین چاپی که مورد استفاده قرار می گیرد،از جمله مواردی است که تفاوت میان ترکیب ظاهری مجله و روزنامه را از آن طریق میتوان تشخیص داد.

بنابراین تعریف قانونی مجله بدین قرار است : «مجله، نشریه ای است که برای روشن کردن افکار مردم در زمینه های مختلف اجتماعی، سیاسی، علمی، فنی یا ادبی و ترقی دادن سطح معلومات مردم و نشر اخبار و اطلاعات و مطالب عام المنفعه و انتقاد و اصلاح اندیشه در امور عمومی، به طور منظم و در زمان معینی منتشر می شود».

اولین ارزش و اهمیت مجله، ظاهر آن، مانند : عکسهای رنگی، کیفیت کاغذ، تصویر پردازی استادانه و استفاده از رنگ و…. است که کل این مجموعه در صفحه آرایی گنجانده می شود. صفحه آرایی عبارت است از طرح ریزی برای یک صفحه یا گروهی از صفحه ها.

عناصری در صفحه آرایی به کار گرفته می شوند که کار برد هر کدام از آنها پیرو اصول و قواعد مخصوصی است،هر چند که در مجموع ذوق و سلیقه هنرمند نقش غیرقابل انکاری در صفحه آرایی تخصصی و جذاب دارد. نام مجله،قطع، رنگ، عکس، طراحی صفحه ها، تیتر و سوتیتر، ستون بندی و انتخاب حروف، از جمله عناصر مهم صفحه آرایی یک مجله به شمار می روند.

previous arrow
next arrow
previous arrownext arrow
Slider

تعرفه قیمت چاپ مجله 

طراحی نام مجله بر مبنای طراحی آرم محاسبه می‌گردد. بنابراین هزینه طراحی کل یک مجله که برای اولین بار منتشر می‌شود (جلد مجله + طرح کلی صفحات داخل مجله + رسامی و طراحی گرید مجله + طراحی سر کلیشه مجله + صفحه آرایی صفحات داخل مجله  + صفحه عنوان و صفحات خاص مجله) جمع کل هزینه‌های فوق خواهد بود.پایین بودن قیمت جلد مجله در مقایسه با کارهای مشابه به دلیل فرهنگی بودن امر نشر و نسبت سرمایه گذاری اندک آن و بازگشت سرمایه در مدت طولانی است.

مدت زمان چاپ مجله ، مدت زمان چاپ مجله معمولا به تعداد فرمها بستگی دارد. تعداد صفحات استاندارد حداقل تعداد صفحات مجله در قطع خشتی و پالتوئی 24 صفحه تا 12 صفحه و در قطع رقعی وزیری 16صفحه تا 4 صفحه و در قطع رحلی و سلطانی 8 تا4 صفحه در کاغذ 50*70و45*60 سانتیمتر(دو ورقی) و در کاغذ 100*70و60*90(چهارونیم ورقی) دو برابر مقادیر فوق میباشد.

 چاپ نگارستان با بهره گیری از سال ها تجربه بهترین مشاور و ارائه کننده خدمات در امر طراحی و چاپ مجله تبلیغاتی ، مجله اختصاصی و … بوده و خدمات خود را با مناسب ترین قیمت ها عرضه می نماید .