image 11 شهریور؛ روز ملی صنعت چاپ image آیین نامه ایمنی کار در صنایع چاپ

چاپ نگارستان

تعریف چند عنوان از چاپ

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
چاپ نگارستان
اولین چیزی که پس از خرید و تهیه محصول در ذهن مشتری ایجاد می شود این است که خدمات پس از فروش و پشتیبانی این محصول چگونه است؟در ایران ضمانت به عنوان یک شعار بیشتر شناخته می شود و اطمینانی از عملیاتی شدن آن ندارند.

ضمانت چاپ

ضمانت چاپ به این است که در صورت بروز هرگونه خطا در هر مرحله ای از چاپ،سفارش از ابتدا چاپ و تحویل مشتری بشود.

فرم عمومی

چون فرم های اختصاصی برای بعضی مشتریان از نظر هزینه مقرون به صرفه نیست از فرم های عمومی استفاده می کنند.در فرم های عمومی هزینه زینک،چاپ کردن،رنگ و… بین تمامی سفارشات تقسیم میشود.اما یک مسئله ای که ممکن است ایجاد مشکل کند این است که در نمونه چاپ شده با چیزی که در مانیتور مشاهده کرده اید تا 15 درصد اختلاف رنگ دارد،زیرا تنوع رنگ ها در بین سفارشات مختلف بسیار بالاست.

فرم اختصاصی

اگر کار شما از نظر حساسیت از اهمیت بالایی برخوردار است پیشنهاد ما استفاده از فرم اختصاصی است.کیفیت فرم اختصاصی در مقایسه با فرم عمومی نزدیک به 50 درصد بیشتر است و ناظر چاپ مخصوص برای سفارش می رود.از نظر اختلاف رنگ هم به زیر 5 درصد کاهش پیدا می کند.

شرایط ضمانت

1-فایل ارسالی حتما به صورت cmyk باشد ،در صورت rgb بودن شامل ضمانت نمی شود. 2-کیفیت فایل باشد با DPI/300 باشد. 3-حاشیه ایمن برش در سری فرم های ویزیت ۳ میلیمتر و فرم های ویزیت لمینیت عمومی ۵ میل رعایت گردد. 4-در فرم های ویزیت کتان در صورتی که از رنگ تمپلات استفاده شود امکان باطله شدن سفارش می باشد، لذا توصیه ما به شما عدم استفاده از رنگ های تمپلات در فرم های کتان می باشد. 5- تمامی سفارشات امکان ۳ الی ۸ درصد خرابی، ضایعات برش و چاپ را دارا می باشد.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.