image محبوبیت چاپ ساک دستی کرافت image شیوه های چاپ جعبه

چاپ نگارستان

انتخاب تصویر برای چاپ کاتالوگ

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
بروشور

انتخاب عکس مناسب برای چاپ کاتالوگ

چاپ کاتالوگ و طراحی کاتالوگ مراحل زیادی دارد.یکی از مهمترین این موارد انتخاب عکس مناسب است.اکثرا عکس هایی باید انتخاب شوند که بهترین کیفیت را داشته باشد.حال باید چگونگی این انتخاب را بررسی کنیم.همواره مناسب ترین عکس زیبا ترین عکس نیست.

وضوح تصاویر

سایه روشن تصاویر در کاتالوگ از اهمت بسیار زیادی برخوردار است.عکس ها در چاپ کاتالوگ باید کاملا شفاف باشند و به مهمترین قسمت های تصویر اشاره کند.شما با استفاده از یک طراح حرفه ای میتوانید سایه روشن بسیار زیبا و کاربردی به تصویر روی گاتالوگ خود بدهید.

زاویه دید

شما باید تصاویری که تهیه می کنید از بهترین زاویه آن باشد.هر تصویر یک زاویه مناسب برای عکاسی دارد که شما باید آن زاویه را پیدا کنید.اگر شما از زاویه غیر مناسب از تصاویر عکاسی کنید به نوعی مشتری را از محصول دفع می می کنید. شما می توانید از یک محصول از چند زاویه عکس برداری کنید و پس از بازبینی عکس ها بهترین زاویه را برای کار روی چاپ کاتالوگ انتخاب کنید.

رساندن مفهوم تصویر

تصویری که انتخاب می کنید باید کاملا گویا باشد و تنها زاویه مناسب کافی نیست.تصویر باید قدرت برقراری ارتباط با مشتری را داشته باشید.پشت زمینه عکس ها از نظر رنگ خیلی مهم است.شما در تصاویر پشت زمینه سفید و آبی کم می بینید.

زمینه رنگی

اگر شما میخواهید تصاویرتون را در کاتالوگ چاپ کنید باید رنگ عکس ها را مدنظر قرار دهید.پس زمینه اغلب باید از رنگ های خنثی استفاده شود.نباید تضادی در عکس ها به وجود بیاید که دید مشتری را نسبت به محصول عوض کند. اغلب بروشورها در تبلیغات یک شرکت نقش اساسی و مهم دارند به طوری که اطلاع رسانی آنها در باره ثبت موفقیت ها و کیفیت خدمات شرکت در طول زمان همراه با ستایش است. باید بدین نکته توجه کرد که این شیوه تجاری تبلیغی با اندیشه فعالان تجاری که خواهان سود آنی هستند فاصله بسیاری دارد. مشاوران تبلیغاتی بر این نکته تأکید می کنند که برای چاپ بروشورهای مناسب سرمایه گذاری کنید.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.