image معرفی سربرگ و تعریف آن image اجزای طراحی کاتالوگ و چاپ بروشور تبلیغاتی

چاپ نگارستان

استفاده از کارت ویزیت دو رو

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
ست اداری
کارت ویزیت انواع مختلفی دارد و میتوان به چند مدل آن را تولید کرد.یکی از مدل های گوناگون کارت ویزیت یک رو یا دو رو بودن آن است.هرچند که امروز بیشتر شرکت ها و افراد کارت ویزیت را به صورت دو رو چاپ می کنند ولی هستند افرادی که همچنان کارت ویزیت را یک رو چاپ می کنند.این روش در بعضی موارد خاص تاثیر گذار و موثر است ولی در اکثر مواقع کارت دو رو کاربرد بیشتری دارد.

مزایای کارت ویزیت دو رو

شما وقتی کارت ویزیت را به صورت یک رو چاپ می کنید یک روی دیگر کارت را خالی می گذارید و این به معنی این است که شما فضای خود را محدود کرده اید.دو رو بودن کارت به شما این امکان را می دهد که شما بتوانید فضای بیشتری داشته باشید و اطلاعات بیشتری را روی کارت خود جا دهید.

طراحی بهتر

یک سری اطلاعات هستند که باید روی کارت ویزیت قرار بگیرند،نمی شود کارت ویزیت بدون این اطلاعات چاپ شود.برای همین طراحی خیلی در این موضوع تاثیری ندارد.مانند:شماره تلفن،اطلاعات شخصی،حوزه کاری و …. اگر شما کارت ویزیت را به صورت یک رو در نظر بگیرید برای یک طراح قرار دادن این اطلاعات در یک روی کارت کار سخت تری است و شاید آنطور که باید زیبایی نداشته باشد.به همین خاطر اگر از کارت ویزیت دو رو استفاده کنید فضا برای طراحی بیشتر دارید و دست طراح برای دادن ایده های خلاقانه باز تر است.

مشاهده از دو سمت

کارت ویزیت به دلیل اندازه ای که دارد ممکن است روی زمین بیفتد، روی میز باشد و … به همین دلیل ممکن است اگر یک رو باشد روی سفید آن باشد و اطلاعات کارت دیده نشود.پس بهتر است که کارت دو رو باشد که از هر سمتی قرار گیرد اطلاعات مشخص باشد و قابل مشاهده باشد.

صرفه اقتصادی

چاپ کردن کارت ویزیت یک رو برای اینکه یک طرف خالی میمونه از نظر مصرف مقوا بصرفه نیست و بهتر است که شما دو طرفه مقوا را استفاده کنید تا از نظر هزینه اقتصادی تمام شود.
نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده
  • دسته بندی
  • تگ

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.